וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת מזון מהיר תובעת דוגמנית ש"ביצעה מעשים מיניים עם האוכל"

16.4.2016 / 11:32

רשת הבורגרים "אין-אן-אאוט" דורשת מהדוגמנית אביגיל רטצ'פורד להסיר סרטון פרובוקטיבי בו היא נהנת ממוצרי החברה בבגד ים קטנטן. במידה ותסרב לא מן הנמנע שהחברה, שמוצריה נעטפים בנייר עם ציטוטים מהתנ"ך, תגיש תביעה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

LIVE RICH MEDIA/VIA YOUTUBE

רשת ההמבורגרים "אין-אן-אאוט" דורשת מדוגמנית פרובוקטיבית להסיר מהרשת סרטון בו היא משתמשת במוצרי החברה בצורה סקסית במיוחד. עורכי הדין של הרשת האמריקאית שלחו את הבקשה לאביגייל רטצ'פורד מלוס אנג'לס, שנראית בסרטון כשהיא לבושה בבקיני ומתיזה על עצמה מילקשייק וניל של החברה.

הוידאו הויראלי פורסם בחודש שעבר, ובי היתר אפשר לחזות ברטצ'פורד מפזרת מקלות צ'יפס בפלרטטנות ומולה מגשים עם המבורגרים של החברה. TMZ דיווח שעורכי הדין שלחו את המכתב למפיק של הסרטון, בטענה שהוא זעזע לקוחות שלא נהנו לראות את הדוגמנית מבצעת "מעשים מיניים עם המזון של החברה".

דוגמנית נתבעת כי השתמשה בהמבורגר של רשת קתולית. LIVE RICH MEDIA/VIA YOUTUBE, צילום מסך
הלקוחות פחות אהבו את המחווה של אביגיל./צילום מסך, LIVE RICH MEDIA/VIA YOUTUBE

אם רטצ'פורד תסרב להסיר את הוידאו מהרשת, סביר שהחברה תגיש תביעה כנגדה. כוכבות רבות כמו פאריס הילטון וקייט אפטון דיגמנו בעבר בפרסומות דומות לחברות מזון מהיר, שהיו לא פחות מיניות מהסרטון של רטצ'פורד. אולם רשת "אין-אן-אאוט" נמצאת בבעלות של משפחה נוצרית שמרנית ולכן אינה מעוניינת בסוג כזה של תשומת לב. אחרי הכול, המוצרים שלה עטופים בנייר עליו מודפסים ציטוטים מהתנ"ך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הסרטון שעורר את הסערה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully