וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית במידה 34 התפשטה בסרטון כמחאה על שהתבקשה לרדת במשקל

12.4.2016 / 7:27

סוכנות הדוגמנות של צ'ארלי הרווארד הלונדונית פיטרה אותה בגלל שהיא שמנה מדי, אף על פי שהיא לובשת בגדים במידה XS. בתגובה היא החליטה לצאת כנגד הלחץ המופעל על דוגמניות להרעיב את עצמן. בוידיאו מרגש שהפך לוויראלי היא מתפשטת וחושפת את גופה השדוף וה"שמן מדי"

יוטיוב

דוגמנית במידה 34, שהפכה אובססיבית למשקלה בעקבות הערות הסוכנות שלה שהיא גדולה מדי, חושפת את חוויותיה הקשות כדוגמנית בוידיאו מטלטל. תוך שהיא מתפשטת מבגדיה, צ'ארלי הרווארד הלונדונית מספרת על איך הפכה אובססיבית למדידת גופה וסירבה לאכול מלח בגלל הלחץ לרדת במשקל, בסרטון שנוצר כחלק מפרויקט של אתר האופנה style like u.

צ'ארלי הסבירה איך החששות שלה מעלייה במשקל גרמו לה לחיות על חטיף שוקולד ביום והובילו לקריסה של מערכת היחסים שלה. את הסרטון, שנקרא "סוכנות הדוגמנות שלה זרקה אותה אז היא זורקת את האמת עליהם: צ'ארלי הרווארד" היא מתחילה לבושה במעיל גדול וטייץ. תוך שהיא מספרת איך הכניסה לעולם האופנה רק גרמה לחוסר הביטחון שלה להתעצם היא משילה פירטי לבוש וחושפת הכל, מבפנים ומבחוץ.

דוגמנית יוצאת נגד הפרעות אכילה. יוטיוב, צילום מסך
מסרבת לאכול מלח, וחיה על חטיף שוקולד ביום. צ'ארלי בתחילת הסרטון/צילום מסך, יוטיוב

הדוגמנית מספרת כי במהלך התקופה שחיה בפריז ועבדה במקצוע, חייה היו "גיהנום". היא הלכה עד שרגליה כאבו, אכלה רק חתיכת שוקולד לארוחת צהרים וקרסה בשבע בערב למיטה מרוב תשישות. היא אומרת שכעת היא מכפרת על זמן אבוד בו סבלה מבעיות דימוי גוף כשעבדה כדוגמנית. "אם אתה מרגיש די חרא בקשר לעצמך, דוגמנות אינה המקצוע הנכון עבורך. מסתכלים עליך ומעירים לך כל הזמן עד שאתה הופך למשהו שאתה לא".

בעקבות ההערות על משקלה למרות גזרתה הצנומה, הרווארד ויתרה לחלוטין על מלח, מה שגרם למזון להיות אויב. "פחדתי לאכול בחוץ עם אנשים. זה הרס לי את מערכת היחסים עם החבר שלי, לא יכולנו לעשות דברים נחמדים אף פעם". בנוסף, היא מדדה את עצמה לפחות חמש פעמים ביום וטענה שהלחץ שהופעל עליה הפך אותה ל"משוגעת".

צ'ארלי לא לבד

"אמרו שהתחת שלי גדול מדי": דוגמנית בת 19 נגד תעשיית האופנה

לכתבה המלאה
דוגמנית יוצאת נגד הפרעות אכילה. יוטיוב, צילום מסך
"החיים כדוגמנית בפריז היו גיהנום". צ'ארלי חושפת הכל מבפנים ומבחוץ/צילום מסך, יוטיוב

לאחר שפוטרה בעקבות עלייה במשקל, הדוגמנית העלתה פוסט בפייסבוק המכוון לסוכנות שלה וכתבה: "למקרה שלא שמתם לב אני אישה. אני בן אדם. אני לא יכולה בדרך קסם לחתוך את עצמות הירכיים שלי כדי להתאים לבגד מסוים או לדרישות הסוכנות". הווידיאו המרגש בו צפו מעל ל-244,000 אנשים, מסתיים באמירה אופטימית של צ'ארלי על כך שכיום היא שלמה עם גופה.

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully