וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את "קים קרדשיאן הרוסיה" שלא דופקת חשבון לאף אחד

15.4.2016 / 5:35

אנסטסיה קויטקו התפרסמה בזכות התמונות החושפניות שלה שמציגות קימורים לוהטים הדומים לאלו של הכוכבת קים קרדשיאן. לאחרונה הדוגמנית הרוסיה עברה למיאמי והתבקשה על ידי סוכנות הדוגמניות להוריד במשקל. לשמחת המעריצים היא סירבה ולא מתחרטת לרגע

https://www.instagram.com/anastasiya_kvitko/

אנסטסיה קויטקו, דוגמנית שזכתה לכינוי "קים קרדשיאן הרוסיה" החליטה לצאת כנגד סוכנות הדוגמנות שלה שדרשה ממנה להוריד במשקל. קויטקו התפרסמה באינסטגרם בזכות חשבון לוהט, שלא חוסך בתמונות חושפניות וצבר לה 2.6 מליון עוקבים.

הדוגמנית בת ה-21 עברה למיאמי, ארה"ב על מנת לקדם את הקריירה שלה, אולם לאחר שבסוכנות ביקשו ממנה לרדת במשקל, היא סרבה להם מבלי להסתכל לאחור. "גברים אוהבים אותי בזכות הצורה הנשית שלי. אני משערת שבגלל זה הם גם משווים אותי לקים קרדשיאן", אמרה קויטקו. "בגיל 17 גילה אותי הצלם המפורסם אנבר נורוב ואחרי שנהנתי מהדוגמנות החלטתי להמשיך בדרך הזאת. חוץ מזה גם צלמים פונים אלי ומבקשים לצלם אותי".

לדעתה, היא לא רחוקה מהיום שבו תהפוך למפורסמת לפחות כמו קרדשיאן. "אני מקבלת המון הצעות מסוכנויות פרסום אז אני משערת שעוד מעט אהיה ממש ידועה". היא מכחישה שעברה ניתוחים פלסטיים כלשהם, אף על פי שלא מעט גולשים בטוחים שהיא הגדילה את החזה.

"הדבר היחיד שאני משקיעה בו זה ספורט ואני מבלה המון זמן במכון כושר", היא אמרה. "אני לא הולכת לשנות שום דבר בעצמי כי אני בעד טבעי, אבל אני לא רואה בניתוחים משהו רע. אם ניתוח פלסטי יהפוך מישהו למאושר אז אני בעד. אני מחשיבה את עצמי מושלמת ולא רוצה לשנות דבר".

עוד באותו נושא

בזכות הקימורים: הדוגמנית למידות גדולות שבאמת עושה היסטוריה

לכתבה המלאה

"אני מאמינה שהאישה המודרנית צריכה להיות מושלמת. היא צריכה להיות מוערכת, יפה ולדאוג לבריאות ולמראה שלה כמו גם לעולם הפנימי שלה", שיתפה קויטקו. כשנשאלה אם צורת הגוף שלה גורמת לה לבעיות בריאותיות כלשהן היא אמרה: "בגלל שאני משוגעת על ספורט אני מאמנת את הגב שלי. לא צריכות להיות שום בעיות אם השרירים שלך חזקים. אנשים תמיד שואלים איך אני ישנה על הבטן עם חזה כל כך גדול, אבל אני מצליחה למרות הכול".

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully