וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה מחפשת אחר שיכורים שנסעו בשולחן פיקניק

20.11.2015 / 8:38

איסור שתייה ונהיגה תקף גם בנסיעה על שולחן פיקניק ממונע? שמונה נוסעים החליטו לקחת את הרכב הממונע שלהם - שהוא בעצם שולחן פיקניק על גלגלים - לנסיעה בכביש ציבורי. המשטרה כעת מחפשת אחריהם

יוטיוב

משטרת אוסטרליה מחפשת כבר מספר ימים אחרי שמונה גברים שנצפו נוסעים על שני שולחנות פיקניק ממונעים. האירוע הביזארי שתועד במצלמות ביום ראשון בשבוע שעבר בחוף המערבי של אוסטרליה הצליח לשעשע את תושבי האזור, אבל להרגיז את המשטרה. תיעוד של הנוסעים לבושים בטי שרט ונעלי אצבע פורסם בפייסבוק של משטרת אוסטרליה עם ההודעה: "המשטרה דואגת לשלומם של הנוסעים בשולחנות הפיקניק, במיוחד לאור העובדה שהם נסעו על הכביש ללא ציוד מגן ולצד כלי רכב אחרים. אנו דואגים לבטיחות הנוסעים שחשפו עצמם לפגיעה פוטנציאלית. מקרה זה יכול היה להוביל לתאונת דרכים".

נוסעים על שולחנות פיקניק. צילום מסך
נוסעים על שולחן פיקניק ממונע בכבישי אוסטרליה/צילום מסך

הסרטון הפך לויראלי וזכה ליותר מ-2 מיליון צפיות בפייסבוק. לאור העובדה שאחד הנוסעים נצפה שותה בירה במהלך הנסיעה, המשטרה חוששת שהנהגים היו תחת השפעת אלכוהול - וכעת מנסה לאתר את הפושעים. אולם, יוצר שולחן הפיקניק הממונע - שמוכר את ההמצאה הביזארית שלו ב-2,000 דולר לאחד - טוען שהמשטרה כבר דיברה איתם ושיחררה אותם עם אזהרה. על פי חדשות 9news, היוצר סיפר שהמשטרה עצרה אותם, צילמה אותם וביקשה מהם להוריד את הרכבים מהכביש. לטענתו, הנהגים לא היו שיכורים וכשהמשטרה ביקשה מהם לחזור לחוף הם עשו מיד כבקשתם. המשטרה לא אישרה או הכחישה את הטענות והודיעה שהם עדיין מחפשים אחר הנוסעים.

עוד באותו נושא

זה מה שקרה לנהג שרצה להשוויץ במהירות של רכב היוקרה שלו

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיקניק על כביש מהיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

המגיבים בפייסבוק צחקו על הפוסט של המשטרה, "עם כל מה שקורה עכשיו בעולם, אני בטוח שהדאגה המרכזית של המשטרה צריכה להיות בנוגע לשולחן הפיקניק הממונע. זה ללא ספק צריך להיות בראש סדר העדיפויות שלהם", כתב אחד הגולשים בציניות ואחר הוסיף: "זה מאוד מסוכן... הם יכלו להפיל את הבירה!". לאוסטרליה יש היסטוריה של חפצים ממונעים שנתפסו בנסיעה על הכביש -כשרק ביוני שנה שעברה אדם נתפס נוסע בשיכרות על ציידנית ממונעת בכביש המהיר.

עיקבו אחרי "אסור לפספס" בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נוסע על ציידנית ממונעת/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully