וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בניסוי מפתיע: מה קורה כשגברים מוטרדים מינית ע"י נשים ברחוב?

14.6.2015 / 10:10

שתי קומיקאיות מאסו בהטרדות המיניות שנשים חוות בכל פעם שהן הולכות ברחוב, והחליטו להטריד גברים כדי לגרום להם להבין כמה רע זה מרגיש.המסקנות של הניסוי מאוד מפתיעות (או שלא?)

עריכה: גדי וינסטוק

לפי הסטטיסטיקות הקודרות, אחת מכל שלוש נשים יחוו בחייהן הטרדה מינית. רוב הנשים שיוטרדו מינית ברחוב, יזכו להערות בעלות אופי מיני, ממש כמו שושנה רוברטס, סטודנטית בת 24 שצעדה ברחובות ניו יורק במשך 10 שעות ותיעדה את ההערות שקיבלה מגברים בהם נתקלה בדרך.

ג'יני לייס וסוג'ונג סון הן שתי קומיקאיות מניו יורק שמאסו במצב העגום, וכדי לעורר מודעות לתופעה בקרב גברים שאינם מודעים לה הן תיעדו תגובות של גברים שמוטרדים מינית על ידיהן ברחוב. הן הסבירו כי מדובר בתופעה של "הטרד וסע" - לרוב התוקפים ניגשים לנשים, לוחשים להן דבר מה פוגעני ומסתלקים לפני שהן מספיקות להגיב. הקומיקאיות החליטו לפעול באותה שיטה כלפי גברים, ולתעד את התגובות. סוג'ונג ניגשה לגברים והעירה להם הערות בעלות אופי מיני מובהק, כאלה שנשים זוכות לשמוע כמעט מדי יום: "אני רוצה לשבת לך על הפנים", איזה תחת שווה" ו"אני רוצה לזיין אותך" הם רק חלק מהדברים שלחשה לזרים.

למרבה הפלא (או שלא) רוב הגברים שהופיעו בסרטון נהנו מההערות ומצאו אותן מחמיאות ומבדרות. "הלקח שלמדנו הוא שאיש לא למד דבר. אני חושבת שגברים כלל לא מודעים לסוג כזה של אלימות מינית ברחוב, כיוון שרק נשים שהולכות לבד חוות את זה", אמר ג'ני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully