וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר צולם מכה דוגמנית אזוקה - וקיבל על זה רק השעייה לחודש

שוטר מפלורידה נתפס במצלמות כשהוא מכה בחוזקה דוגמנית אזוקה - לא לפני שהכה אדם נוסף שעבר במקום וניסה לעצור אותו. עורכי הדין הופתעו לגלות שעל מעשיו הוא קיבל רק לחודש השעייה מתפקידו

יוטיוב

פיליפ ארצ'ר, שוטר במשטרת מיאמי ביץ', פלורידה, הושעה לחודש מתפקידו לאחר שנתפס במצלמות האבטחה כשהוא מכה באגרוף ובועט בראשה של דוגמנית אזוקה, בתקרית שהתקיימה ב-26 ליוני 2013. הדוגמנית בת ה-29, מייגן אדמסקו, נעצרה על שכרות בציבור ובעודה אזוקה בעטה בארצ'ר קלות - והוא בתגובה הכה אותה בחוזקה.

"השוטר הגיב לבעיטה של האישה הדקיקה הזאת בכוח מיותר, לא הכרחי, לא פרופורציונלי וכלל לא מוצדק", כך נכתב בדו"ח של המשרד לענייני פנים, על פי חדשות מיאמי הראלד. העימות בין השניים החל כשארצ'ר, שהיה לבוש באזרחי, ניסה לשוחח עם אדמסקו השיכורה ברחוב וביקש ממנה תעודה מזהה. כשהיא לא הסכימה לעשות זאת, הוא לקח ממנה את הארנק בכוח והוציא ממנו את הדרכון שלה. בשלב הזה אדמסקו החלה להתעמת עם השוטר השחור והחלה לקלל אותו בקללות גזעניות, תוך שהיא מנסה לקבל את הדרכון שלה בחזרה. דווקא ברגע זה, בחור בשם אנדרו מוסברג עבר במקום וכשחשב שארצ'ר מנסה לגנוב לאישה השיכורה את ארנקה, הוא הזעיק את המשטרה וניסה לעצור את מה שלכאורה נראה לו כשוד. ארצ'ר העצבני לא נשאר חייב ותקף אותו בחזרה, הכה בו באגרופים והפיל אותו לריצפה. הוא גם עצר את מוסברג והצטלם איתו בתחנת המשטרה, כשהוא חבול בראשו.

מגן אדמסקו, הדוגמנית שהוכתה ע"י שוטר. MIAMI POLICE DEPARTMENT, מערכת וואלה! NEWS
מגן אדמסקו הוכתה בחוזקה ע"י שוטר/מערכת וואלה! NEWS, MIAMI POLICE DEPARTMENT

עורך הדין של מוסברג, ריי תסף, זעם כשגילה על העונש הקל שהוטל על ארצ'ר ואת העובדה שהתייחסו רק למעשיו נגד אדמסקו ולא לתקיפתו של מוסברג. "השוטר אמור היה להיות מפוטר", הוא סיפר לחדשות WBFS, "מר מוסברג עשה את הדבר הנכון וקיבל החלטה נכונה, ובתגובה לכך שוטר תוקף אותו?"

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
השוטר המכה פיליפ ארצ'ר. MIAMI POLICE DEPARTMENT, מערכת וואלה! NEWS
השוטר המכה, פיליפ ארצ'ר, קיבל עונש קל על מעשיו/מערכת וואלה! NEWS, MIAMI POLICE DEPARTMENT

גם פרקליטות המדינה וגם פרקליטות ארה"ב סירבו לתבוע את השוטר שימלא את חודש ההשעייה שלו יומיים בשבוע בשלושת החודשים הקרובים. "הוא ביצע פשע", אמר עורך הדין של אמדסקו, פיל רייזנסטין, "השוטר לא רק שהכה את הקליינטית שלי. הוא עשה זאת מול המצלמות כשידייה אזוקות מאחורי גבה".

אדם מוסברג ניסה לעזור לדוגמנית כי חשב ששודדים אותה. MIAMI POLICE DEPARTMENT, מערכת וואלה! NEWS
אנדרו מוסברג ניסה לעצור את השוטר וחטף גם הוא/מערכת וואלה! NEWS, MIAMI POLICE DEPARTMENT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully