וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לוקחים סיכון": לולייני "מדראנו" שבו להופיע אחרי התאונה

28.2.2015 / 15:45

לאחר שנפלו מגובה של עשרה מטרים כשיצרו "פירמידה אנושית", שבעת הלוליינים חזרו להופיע הבוקר וביצעו את התרגיל המסוכן כמתוכנן. "אנחנו כמו משפחה, יודעים לתמוך ולחזק אחד את השני"

צילום: קרקס מדראנו עריכה: שניר דבוש

שבעת הלוליינים מקרקס "מדראנו" שבו הבוקר (שבת) להופיע כרגיל מול קהל בחיפה לאחר שנפלו אמש מחבל בגובה של עשרה מטרים במהלך תרגיל מסוכן במופע הבכורה. במהלך המופע, כשיצרו השבעה "פירמידה אנושית" בגובה של שלוש קומות, טעות של אחד הביאה לנפילתם - אך באורח פלא, האירוע הסתיים ללא נפגעים.

בהופעתם היום ערכה הקבוצה את אותו התרגיל, אשר נקרא Highwire ("הליכה על חבל בגבהים") ונחשב לאחד הפעלולים המסוכנים ביותר בעולם הקרקס. ראש קבוצת "הפירמידות", אנדרס סולקה, התייחס לבחירה לשוב ולערוך את התרגיל המורכב בשיחה עם וואלה חדשות. "אני מבצע את התרגיל כבר חמש שנים וחלק מחברי הקבוצה מבצעים את התרגיל הזה כבר מגיל צעיר, זו פעם ראשונה שנפלנו ככה", אמר. "אלה חלק מהסיכונים של המקצוע שבחרנו לעסוק בו. אנחנו לוקחים את זה בחשבון".

עוד בוואלה חדשות:
בית משפט במצרים הכריז רשמית: חמאס - ארגון טרור
בוריס נמצוב לא הראשון: מה הורג את מתנגדי פוטין?
מרדף בפיג'מה ובכפכפים: שוטר תפס גנבי רכב ליד ביתו

צילום קרקס מדארנו. באדיבות: סיניה E.M יחסי ציבור,
"זו העבודה שלנו ואנחנו מתורגלים בה היטב". תרגיל הפירמידה/באדיבות: סיניה E.M יחסי ציבור

לדברי סולקה, הוא לא חשש הבוקר לפני שביצע שוב את האקט המסוכן, וכי גם חבריו לקבוצה חשים ביטחון לשוב ולבצע את התרגיל. "זו העבודה שלנו ואנחנו מתורגלים בה היטב. אנחנו קבוצה מגובשת, כמו משפחה, ואנחנו יודעים לתמוך ולחזק אחד את השני", סיפר סולקה והדגיש כי הוא וחבריו ימשיכו לבצע את התרגיל ולכן קורא לקהל הישראלי לבוא ולצפות במופע.

המופע שנערך אתמול בחוצות המפרץ בחיפה, פתח את סבב ההופעות בישראל, שבמהלכו צפוי הקרקס להגיע גם לתל אביב ולבאר שבע. הגעת הקרקס לישראל מהווה חלק מסיבוב הופעות ארוך וחובק עולם לציון 150 שנה להיווסדו של הקרקס. "מדראנו" הגיע לראשונה לישראל כבר בשנת 1952, אז הופיעו גם חיות בקרקס, אך ההרכב השתנה ובמופע הנוכחי מופיעים רק אמנים. הפעם האחרונה שבה הופיע קרקס "מדארנו" בישראל, היתה בשנת 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully