וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שבת שחורה": אייל בן ה-7 שנדרס מול בית ספרו הובא למנוחות

1.2.2015 / 0:30

אייל קראוס מקריית שמונה, שנהרג לאחר שכלי רכב פגע בו בדרכו לאסוף את אחיו מגן ילדים, נטמן הערב בבית העלמין בעיר בנוכחות מאות משתתפים. אמו ספדה: "איך נפרדים מילד? הגעגוע שורף אותי מבפנים"

צילום: חמד אלמקת

יותר מאלף חברים, בני משפחה ותושבי קריית שמונה ליוו אמש (שבת) למנוחות את אייל קראוס, תושב העיר בן השבע שנדרס אתמול למוות סמוך לבית ספרו, בבית העלמין בעיר. "מיום שישי העולם שלנו נהפך. עברנו שבת קשה. אתמול בלילה עברנו ממיטה למיטה וספרתי ילד ועוד ילד. נשארנו רק חמישה ילדים. אייל שלי, הלכת מאתנו מהר ואנחנו פשוט מתגעגעים", ספד לו בכאב אביו נפתלי.

"אייל שלי, הלכת מאתנו פתאום. ילד מתוק עם עיניים כחולות, ילד שרק רצה להיות טוב ולעשות טוב", המשיך האב. "שאלוהים ייתן לנו כוח. אייל, תראה כמה באו להיפרד ממך. תראה כמה אוהבים אותך וזה כל כך מגיע לך".

האם מיכל ספדה מעל קברו של אייל: "איך נפרדים מילד? הגעגוע שורף אותי מבפנים. מלאך קטן שלי, כמה אני רוצה לחבק ולהרגיש אותך. ילד עדין ורגיש שלי, תודה שלימדת אותי להיות רגישה יותר ולפתח את הסובלנות שלי. כמה חשוב היה לך להיות ילד טוב ושרק לא יכעסו עליך. אלוהים, תן לנו כוח לעמוד בניסיון הזה, כי היום אנחנו רואים רק חושך".

לקריאה נוספת:
חיסול ברחובות: הרוג ופצוע קשה בפיצוץ רכב בעיר
בשל המצב: ירידה חדה בכמות המבקרים בחרמון ובגולן
בפעם השנייה בתוך חודש: חשד לרשלנות באותו גן באילת

אייל קראוס בן השבע שנדרס למוות מול בית ספרו בקריית שמונה, ינואר 2015. באדיבות המשפחה
"ילד מצטיין, חכם וטוב לב". אייל קראוס/באדיבות המשפחה

קראוס, תלמיד כיתה ב' בבית הספר הממלכתי דתי עוזיאל, נהרג מפגיעת כלי רכב לאחר יום הלימודים, בעת שהיה בדרכו לאסוף את אחיו הקטן מגן ילדים הממוקם בצדו השני של הכביש. אנשי מגן דוד אדום שהגיעו לזירת התאונה נאלצו לקבוע את מותו במקום. "קרה לנו אסון, איבדנו את אחד התלמידים היקרים של בית הספר, תלמיד טוב ומוכשר", ספדה לקראוס מנהלת בית הספר שבו למד, אילנה מויאל. "הוא היה מופת ליתר התלמידים. הוא הגיע ממשפחה שורשית בעיר, ממייסדי החינוך, מהתורמים הגדולים לקריית שמונה. זו אבדה גדולה לבית הספר".

לפני כשבועיים קיבל קראוס מדליית הצטיינות מבית הספר על מעשיו הטובים, התנהגותו והליכותיו, אחרי שצבר את מספר המעשים הטובים הרב ביותר מבין חבריו לכיתה. "התרגשת וציפית כל כך לתעודות שיחולקו ביום שישי הקרוב. רק אתמול בבוקר במהלך השיעור בכיתה הצבעת ושאלת את המורה שלך, בחיוך האופייני שלך, אם התעודה שלך תהיה טובה", ספד לו הרב ניסים מלכה, ראש עיריית קריית שמונה. "זו הייתה שאלה מוזרה, כי התעודה שלך מלאה בציונים טובים. אתה ילד מצטיין, יעידו על כך כולם. אתה ילד חכם, מוכשר, עניו וטוב לב".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
בן 8 נדרס למוות במעבר חצייה בקריית שמונה, ינואר 2015. חמד אלמקת, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה בקריית שמונה, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, חמד אלמקת

התאונה הקשה אירעה ביום שבו תכננה משפחת קראוס לצאת לירושלים, לחגוג את יום הולדתו של סבו של אייל. "התרגשתם מהנסיעה הצפויה לירושלים כדי לחגוג יום הולדת גבורות לסבא יוסק'ה האהוב", המשיך מלכה בהספד. "קודם לכן, בבוקר שישי, התקשר אייל לסבא ואמר לו כי הוא הכין לו הפתעה. איזו הפתעה קשה ציפתה לכם, ציפתה לנו. איזו שבת שחורה!".

זמן קצר אחרי התאונה הקטלנית, התכנס צוות בית הספר יחד עם פסיכולוגים ואנשי מקצוע, במטרה לבחון דרכים לסייע לתלמידים עם האסון שנפל על בית הספר. הערב החליטו בכירי העירייה, בהם מנהלת אגף החינוך, כי כל בתי הספר בעיר יקדישו ביום ראשון את שעת הלימודים הראשונה לנושא זהירות בדרכים.

לפניות לכתבת עדי חשמונאי: adihashmonai@walla.com

(עדכון ראשון: 23:46)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully