וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזור גורלי: הוציא 150,000 דולר כדי להראות כמו קים קרדשיאן

גבר בן 23 החליט לעשות הכל כדי להראות כמו כוכבת הטראש האהובה עליו. אחרי יותר מ-50 ניתוחים, ניתן לומר בבטחון מלא שהוא לא נראה כמו קים

קרדיט ווידאו – צילום חובבים, אינסטגרם, Jordan James Parke

ג'ורדן ג'יימס פארק מעריץ את קים קרדשיאן. בניגוד למעריצים אחרים, החליט הגבר בן ה-23 לקחת את ההערצה צעד אחד קדימה, למקום מסוכן שנקרא אובססיה. ג'ורדן החליט לעשות הכל כדי להראות כמו קרדשיאן, והוציא 150,000 דולרים, כמעט 600,000 שקלים, על ניתוחים פלסטיים.

עשה ניתוחים פלסטיים כדי להראות כמו קים קרדשיאן. צילום מסך
הופרדו בלידתם/צילום מסך

התוצאות מזכירות הרבה מאוד דברים. למרבה הצער, קים קרדשיאן היא לא אחת מהם. "אני אוהב כל דבר שקשור בה, היא האישה הכי מהממת בעולם. העור שלה, השיער - הכל בה מושלם", הסביר המעריץ הצעיר. כדי להידמות לה, עבר ג'ורדן יותר מ-50 הליכים רפואיים: בוטוקס, מילוי שפתיים ולחיים, גבות מקועקעות והסרת שיער.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
עשה ניתוחים פלסטיים כדי להראות כמו קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
ניתוחים שפחות הצליחו/צילום מסך, אינסטגרם

המראה המוחצן שלו גורר הרבה תגובות מזלזלות, אבל פארק לא מוטרד מהן. "אני צוחק כשאנשים מנסים להעליב אותי ואומרים שזה נראה כאילו אני עשוי מפלסטיק. האם אני נראה כמו מישהו שהחליט ללכת על המראה הטבעי? אם כן, אני רוצה את הכסף שלי בחזרה". לאחרונה עבר טיפול פנים בדם ממש כמו זה שעברה קים. כשהוא לא עסוק בניתוחים ג'ורדן מבזבז סכומי כסף אסטרונומיים על תיקים ובגדי מעצבים זהים לאלה של קרדשיאן. למרבה הצער, גם זה לא יהפוך אותו לכוכבת הריאלטי הפרובוקטיבית.

עשה ניתוחים פלסטיים כדי להראות כמו קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
קניה ווסט בהלם/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully