וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו ברגע המפחיד בו בולען ענק בולע רכב באמצע הכביש

גבר שנסע לעבודה חשב שהוא נתקל במהמורה בכביש, אבל שניות לאחר מכן רכבו צלל לעומק של שישה מטרים. "יצאתי מהרכב בטיפוס, וחלק מהאנשים צילמו אותי בנייד שלהם במקום לעזור לי"

צילום מסך

כשוואי הייסו בן ה-37 יצא לנסיעה בדרכו לעבודה בעיר קוונזהו שבדרום-מזרח סין, הוא לא תיאר לעצמו שבולען ענק כמעט ישים קץ לחייו ויבלע את הרכב שלו. בסרטון שעלה לרשתות החברתיות בסין ניתן לראות את הרגע בו רכבו של הייסו נתקע בבולען שנפער לפתע בעומק של 6 מטרים.

בתחילה הוא חשב כי הרכב פשוט נתקל במהמורה בכביש, אבל אז הרכב החל לצלול: "הרגשתי שאני מתחיל ליפול והכביש פשוט נעלם מסביבי", הוא סיפר, "הרכב שלי פשוט הסתובב והתהפך". למזלו, ההוא הצליח לחמוק מהרכב בבטחה לפני שהבולען התרחב מעט יותר ובלע את הרכב לגמרי. "יצאתי מהרכב בטיפוס, וחלק מהאנשים צילמו אותי בנייד שלהם במקום לעזור לי – ואז כל הרכב שלי פשוט נעלם. הוא צלל לתוך החור".

לדבריו, הוא מתכוון לתבוע את הרשויות המקומיות, כיוון שהכביש בו נסע עבר עבודות שיפוץ שבועות ספורים לפני כן, אולם דובר מטעם מועצת הכבישים מסר כי על פי הדיווחים שבידיו, המהנדסים שבדקו את הבולען מצאו כי הסיבה להיווצרתו היא גשמים שירדו במקום וסחפו איתם את האדמה מתחת לכביש, דרך חור בצנרת הביוב. הדובר מסר כי זה מה שיצר "זרמים תת קרקעיים שפשוט סחפו איתם את האדמה ויצרו את הבולען".

  • עוד באותו נושא:
  • סין
  • בולען

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully