וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע אחרי שניצלה במפולת השלגים: עומר נהרגה בנפאל

25.10.2014 / 0:21

הותר לפרסום: עומר שמש, בת 22 מהוד השרון, היא הישראלית השנייה שנהרגה בהתהפכות אוטובוס התיירים בנפאל. בן זוגה נפצע בתאונה. היא הותירה אחריה הורים, אחות ושני אחים

צלמים זמניים מורשים

עומר שמש, בת 22 מהוד השרון, היא הישראלית השנייה שנהרגה בהתהפכות האוטובוס בנפאל – כך הותר לפרסום אמש (שישי). מוקדם יותר הותר לפרסום כי גם שירה דבוש, בת 30 מרמת גן, נהרגה בתאונה. משרד החוץ פועל להשבתן של גופות השתיים בתחילת השבוע. בתאונה נפצעו בנוסף ארבעה ישראלים.

התהפכות האוטובוס בנפאל - עוד בוואלה! חדשות:
שירה נהרגה בנפאל: "הייתה כל עולמה של אמה"
התאונה בנפאל: "מיכל אמרה לי 'אמא, יכולתי למות'"
נפאל: שתי ישראליות נהרגו ו-4 נפצעו בהתהפכות אוטובוס

עומר שמש, שנהרגה בהתהפכות האוטובוס בנפאל עם בן זוגה בהודו. פייסבוק, צילום מסך
עומר שמש עם בן זוגה בטיול בהודו/צילום מסך, פייסבוק

שמש טיילה בנפאל עם בן זוגה, אייל אנקור, שנפצע בתאונה. רק לפני שבוע היא ניצלה במפולת השלגים ברכס האנאפורנה שבהרי ההימלאיה, שם מצאו את מותם ארבעה ישראלים. היא בוגרת תיכון "הדרים" בהוד השרון ושימשה כמפקדת טירונים בצה"ל. היא הותירה אחריה הורים, אחות ושני אחים.

אוטובוס התיירים התהפך הבוקר לאחר שיצא מבירת נפאל, קטמנדו, ונפל מגובה 50 מטרים בדרך לשמורת לנגטנג שבהרי ההימאליה. על פי דיווחים בכלי התקשורת המקומיים, בנוסף לישראליות נהרגו בתאונה 12 בני אדם ועשרות נפצעו. בין עשרות הפצועים גם ארבעה מטיילים ישראלים.

מדובר בקו אוטובוס שמסיע מטיילים למסלולים באזור האגמים הקפואים בלנגטנג, שאותו נוהגים לפקוד ישראלים רבים. ההערכה היא כי בשל סופת השלגים בשבוע שעבר, ישראלים ששקלו לנסוע לאנאפורנה - הסיטו את מסלול הטיול שלהם דווקא לאגמים הקפואים, ומכאן שייתכן שכמה מהם עלו על האוטובוס שעשה דרכו לאזור, ואשר התהפך לתהום.

שגריר ישראל בנפאל, ירון מאיר, ביקר את מיכל ואת יתר הפצועים בבית החולים בקטמנדו שבו הם מאושפזים. צוות השגרירות נמצא מתחילת האירוע בקשר הדוק עם הרשויות על מנת לסייע לישראלים שנפגעו, יחד עם המחלקה לישראלים בחו"ל של משרד החוץ וחברות הביטוח. כמו כן, החל הטיפול להעברת הארונות של שתי ההרוגות לישראל.

(עדכון ראשון: 24.10.14, 20:21)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully