וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם צה"ל חיסל את בכיר הזרוע הצבאית של חמאס?

23.7.2014 / 19:56

בכמה חשבונות טוויטר ופייסבוק העוקבים אחר המצב בעזה דווח על חיסולו של מוחמד סינוואר, מראשי עז א-דין אל-קסאם. סינוואר, מפקד אזור חאן יונס, היה ממובילי חטיפת שליט ואף החזיק בו

צילום: שי מכלוף, אבי כהן, לע"מ, דו"צ, רויטרס; עריכה: קשת סידי; קריינות: לירון בארי

בכמה מחשבונות הטוויטר ודפי הפייסבוק העוקבים אחר המצב בעזה פורסמו היום (רביעי) דיווחים על חיסולו לכאורה של מוחמד סינוואר, מראשי עז א-דין אל-קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס. סינוואר נחשב למפקד אזור חאן יונס. הוא היה ממובילי החטיפה של גלעד שליט ואף החזיק בו תקופה מסוימת. יחיא סינוואר, אחיו של מוחמד סינוואר, נחשב אף הוא לאחד מראשי הזרוע המדינית.

מבצע "צוק איתן" - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות:
חמאס ירה פצמ"רים לעבר בית חולים שדה שצה"ל הקים
האם צה"ל חיסל את בכיר הזרוע הצבאית של חמאס?
היום ה-16: עדכונים שוטפים, דקה אחר דקה

תמונת גופתו של מוחמד סינוואר שדווח שחוסל במבצע צוק איתן, יולי 2014. טוויטר, אתר רשמי
תמונה המציגה לכאורה את גופתו של סינוואר/אתר רשמי, טוויטר

באחד מחשבונות הטוויטר אף הופיעה תמונה לכאורה של גופתו של סינוואר, ובאחרים – דברי אבל על מותו בהפצצת בית בחאן יונס. השמועה נפוצה בשעות האחרונות בעזה, אולם אין לה אישור ולא ברורה מידת המהימנות של הדיווח.

במסגרת פעילות משותפת של צה"ל והשב"כ בימי הלחימה האחרונים נפגעו מפקדי שטח בולטים גם בקרב הג'יהאד ברצועת עזה. שלשום חוסל ראש מערך התצפיות של חמאס.

בבוקר נודע כי ביממה החולפת הרג צה"ל 30 מחבלים ברצועת עזה, ו-210 מאז החלה הפעולה הקרקעית ביום חמישי בלילה. 200 מטרות הותקפו בפרק הזמן הזה. מאז תחילתו של מבצע "צוק איתן" הותקפו יותר מ-3,250 מטרות על ידי חיל האוויר וחיל הים. כמו כן, צה"ל חשף 28 מנהרות ו-57 פירי מנהרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully