וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו שוחח עם אבו מאזן: "הוא האחראי לגורל הנערים"

גורמים פלסטינים דיווחו לסוכנות הידיעות הצרפתית שראש הממשלה שוחח הלילה עם אבו מאזן ועם שר החוץ האמריקני. כוחות של צה"ל, השב"כ והמשטרה עדיין פרושים בשטח ומחפשים קצה חוט

צילום: עומר מירון, דובר צה"ל, רויטרס; עריכה: יותם בן-דוד; קריינות: אביב אברמוביץ'

גורמים פלסטיניים דיווחו לסוכנות הידיעות הצרפתית כי ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הלילה (שבת) עם יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, וכן עם שר החוץ של ארצות הברית, ג'ון קרי, בעניין חטיפתם לכאורה של שלושת הנערים בגוש עציון. בדיווח סוכנות הידיעות הצרפתית לא נמסרו פרטים רבים באשר לדברים שעלו בשיחה, אך צוין כי נתניהו ואבו מאזן שוחחו על המאמץ המשותף לאיתור החטופים. בלשכת ראש הממשלה הכחישו את הדיווחים על אודות הפגישה. בשיחתו עם קרי, אמר נתניהו שהוא רואה באבו מאזן אחראי לגורלם של שלושת הנערים.

חשש לחטיפה - כותרות נוספות:
פאזל מרסיסי מודיעין: כך פועל שב"כ לאתר את הנערים
השלכות החטיפה: סתימת הגולל על חידוש המו"מ / פרשנות
"ארגון המזוהה עם אל-קאעדה קיבל אחריות לחטיפת הנערים"
חמאס קרא להתעמת עם חיילים: "להרחיב המאבק"
קרובי הנעדרים קיבלו הודעה כוזבת: "חולצו בהצלחה"

בנימין נתניהו, אבו מאזן. מרק ישראל סלם, ג'רוזלם פוסט, gettyimages, עיבוד תמונה
מטיל את האחריות על יו"ר הרשות. נתניהו ואבו מאזן/עיבוד תמונה, מרק ישראל סלם, ג'רוזלם פוסט, gettyimages

זה יותר מיממה שכוחות הביטחון מחפשים אחר עקבותיהם של שלושה תלמידי ישיבה, בני 19-16, שנעלמו בלילה שבין חמישי לשישי לאחר שיצאו מישיבה בכפר עציון ותפסו טרמפים לכיוון בנימין. משלא הגיעו לבתיהם ולא ענו לשיחות קרובים שהתקשרו, התעורר חשד לשלומם. במערכת הביטחון חוששים כי השלושה נחטפו על ידי גורמי טרור.

אתמול קיים ראש הממשלה התייעצות ביטחונית בלשכתו בירושלים, בהשתתפות שר הביטחון משה יעלון והשר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ'. נתניהו חזר בישיבה על עמדתו שלפיה "ישראל רואה ברשות הפלסטינית אחראית לשלומם של הנעדרים". דובר מנגנוני הביטחון ברשות הפלסטינית, עדנאן א-דמירי דחה את הטלת האחריות מצד נתניהו. לדבריו, האירוע התרחש באזור C, הנמצא באחריות הביטחונית של צה"ל ולא של הרשות הפלסטינית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ג'יפים צבאיים של החטיבה המרחבית יהודה בסריקות אחר הנערים הנעדרים בגדה, 13 ביוני 2014. יותם רונן
היחידות הונחו להיות בכוננות מלאה. סריקות ביהודה ושומרון, הלילה/יותם רונן

החל משעות הבוקר המוקדמות אתמול פרש צה"ל כוחות מיוחדים וכוחות חי"ר מתוגברים באזור יהודה ושומרון על מנת לאתר רמזים להיעלמותם של הנערים. הרמטכ"ל, רב-אלוף בני גנץ, הנחה את כל היחידות המיוחדות להיות בכוננות מלאה. חפ"ק של פיקוד המרכז של צה"ל בשיתוף עם המשטרה, בפיקודו של אלוף פיקוד המרכז ניצן אלון, הוקם בקריית ארבע, ואליו מתנקז מידע שנאסף מהשטח. בסריקות, שחלקן נעשות בתוך כפרים פלסטיניים בשטחי A, משתתפות יחידות עילית של הצבא. במאמץ לאתר את הנעדרים משתתפים גם שב"כ, אגף המודיעין של צה"ל, משמר הגבול ומשטרת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully