וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט לינץ' ליד רמאללה: צוות של וואלה! חדשות הותקף

עשרות צעירים פלסטינים תקפו את הצוות הישראלי בעת שסיקר התפרעויות באזור, לאחר ויכוח שהתפתח בינם לבין עיתונאים פלסטינים. אנשי ביטחון חילצו אותם בבטחה מההמון

צילום: דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד

עשרות צעירים פלסטינים תקפו אתמול (שישי) את צוות וואלה! חדשות, בעת שסיקר הפגנה שהתקיימה מול כלא עופר באזור ביתוניא ממערב לרמאללה. במקום היו באותה שעה כמאה מפגינים, שיידו אבנים לעבר כוחות הביטחון הישראליים והבעירו צמיגים. בשלב מסוים ניגשו עיתונאים פלסטינים לצוות וואלה! חדשות וביקשו מהצוות להסתלק מהמקום.

לאחר דין ודברים בין איש וואלה! חדשות לעיתונאים הפלסטינים, קראה אחת העיתונאיות לרעולי פנים, ואלה הסתערו על העיתונאים הישראלים. אחד מאנשי הצוות הוכה, אולם בתוך זמן קצר הגיעו למקום שני אנשי ביטחון פלסטינים והצליחו לחלץ את העיתונאי ואת הצלם מהמקום.

עוד כותרות בוואלה! חדשות:
לאחר הרג הפלסטינים: "התיאום הביטחוני על סף קריסה"
אלפים בהלוויות ההרוגים הפלסטינים, עימותים בהר הבית
הנשק המשטרתי ללכידת פעילי "תג מחיר" בגדה: מזל"ט

הפגנה פלסטינית לציון יום הנכבה ליד בית לחם, 15 במאי 2014. רויטרס
הפגנות לציון יום הנכבה. אתמול, ליד בית לחם/רויטרס

אנשי הביטחון ניסו להוביל את צוות העיתונאים הישראלים אל מחוץ לאזור המתוח, בעת שעשרות הצעירים המשיכו לפגוע במכוניתם. בסופו של דבר חולץ הצוות למפקדת ביטחון פלסטינית, ומשם הועבר לידי קציני התיאום הביטחוני של המנהל האזרחי.

בעבר ניסו עיתונאים פלסטינים לגרש את מקביליהם הישראלים שסיקרו את המתרחש באזורם, אולם עד כה לא גלשו העימותים לאלימות. לפני כמה שבועות העלו עיתונאים ישראלים את הנושא בפני יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן בעת שנפגשו עמו, והוא הבטיח כי יפעל כדי להבטיח את שלומם של אלה הפועלים בתוך תחום הרשות.

מתאם הפעולות בשטחים, אלוף יואב (פולי) מרדכי, שוחח לאחר המקרה עם מפקד המודיעין הכללי של הרשות הפלסטינית, מאג'ד פראג', שאנשיו חילצו את צוות וואלה! חדשות, והודה לו על החילוץ המהיר. אלוף מרדכי שיבח את התיאום הביטחוני בין הצדדים ואמר כי זו הוכחה לנחיצות השמירה על התיאום.

(עדכון ראשון: 17:02)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully