וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

200 תלמידים והורים נתקעו במצדה: "ביזיון מושלם"

8.5.2014 / 13:52

הקבוצה מחדרה שיצאה לטיול בני ובנות מצווה לנה באוהלים בחניון שבמקום חרף הגשם. הם אמורים היו לשוב הביתה בשעות הצהריים, אך בינתיים הועברו לכפר הנוקדים. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

כ-200 תלמידים והורים מבית הספר צפרירים בחדרה היו נתקעו הבוקר (חמישי) בחניון מצדה עקב השיטפונות העזים שחסמו את הגישה לחניון. לאחר שעות ארוכות, כוחות מיחידת חילוץ ערד מחוז דרום העבירו את ההורים והילדים לכפר הנוקדים.

אתמול יצאו ילדי כיתות ו' בבית הספר לטיול בני ובנות מצווה, שכלל לינת לילה באוהלים בחניון מצדה. לטענתם, חדר המצב של משרד החינוך אישר לבית הספר ללון במקום על אף מזג האוויר הסוער שחזו. הקבוצה אמורה הייתה לחזור כבר בשעות הצהריים ולהיות כעת בחדרה.

אם שבנה יצא לטיול ובעלה משמש בו הורה מלווה סיפרה: "למרות כל ההתראות שפורסמו בתקשורת, נכון לעכשיו הם תקועים בחניון מצדה, שלוש כיתות של ילדים והורים. למרות מיליון הבטחות בנושא, הם לא קיבלו שום אספקה. יש להם קצת חטיפים שנשארו להם מאתמול". האם הגדירה את המצב "ביזיון מושלם", והוסיפה: "אין עדיין כל צפי ליציאתם, הם כנראה יהיו תקועים שם גם הלילה. זה מחדל נוראי. הילדים שם מודאגים מאוד, וגם אנחנו ההורים בבית דואגים מאוד". במחוז הדרום של המשטרה פועלים בניסיון להגיע אל הקבוצה, בסיוע יחידת חילוץ.

אם אחרת סיפרה: "הבנתי שיש להם מעט מים. האמת היא שאין לנו שום תקשורת איתם כי אין להם כבר סוללה. לא דיברנו איתם במהלך כל הלילה, אני יודעת שהם ישנו במאהל. אנחנו לא יודעים מי נתן את האישור הסופי שאפשר להם לצאת. אז הם אמרו לנו שיהיה בסדר ובלילה כבר היו הפסקות חשמל והיו רגעים שהיה שם חושך, במאהל עצמו, והשיטפונות התחילו לפנות בוקר".

לדבריה, "הם ממש נצורים שם, לא יכולים לזוז. הם בעצם היו כבר מ-7:00 בבוקר באוטובוסים סגורים. הם הבינו שאין מה לעשות באוטובוסים שעות. הם יצאו והם שם עדיין, הם חזרו למאהל. זה הורים וילדים, והם בערך 200 איש שם. אנחנו ממש פתחנו חמ"ל של אימהות ואנחנו כל הזמן מדברות כי אין לנו שום תקשורת איתם".

אחר הצהריים מסרה המשטרה כי קצין האג"ם של תחנת ערד, רב-פקד איציק אמסלם, תיאם עם משרד החינוך ועם עיריית ערד הבאת מזון ושתייה לקבוצה שכאמור הועברה לכפר הנוקדים.

במקרה אחר, בחניון חולית שליד מצפה רמון, נתקעו הלילה 70 תיירים אמריקנים מתנועת בני עקיבא העולמית. הם העבירו את הלילה במקום בשל זרימה עזה בנחל נקרות הסמוך. כוחות גדולים מיחידת חילוץ ערבה, שכללו עשרות כלי רכב, סייעו בחילוצם לצד מסוק עם צוות נוסף. לא היו נפגעים מקרב המחולצים.

עוד על הסערה האביבית המפתיעה:
"סערה קיצונית": 25 מ"מ גשם בירושלים, 61 בפתח תקווה
מנזקי הסערה: 70 מטיילים מארה"ב נתקעו שעות במדבר

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co.il

עוד במהדורה:

לחיאני הבטיח שהוא "נקי ללא רבב" אך הודה בהפרת אמונים: ראש עיריית בת ים לשעבר, שלמה לחיאני, הכחיש שוב ושוב את החשדות המיוחסים לו והצהיר כמעט בכל הזדמנות כי הוא "נקי, צח וטהור". היום, כשבית המשפט הרשיע אותו בשלושה סעיפים של מרמה והפרת אמונים במסגרת הסדר טיעון, הוא כבר אמר: "אני נוטל אחריות על עצמי, אני רוצה להשאיר הכול מאחוריי וללכת קדימה".

קריית שמונה זוכה בגביע המדינה - אתם מתעניינים בבארסה. קבוצה קטנה, רוב חובבי הספורט בעיר בכלל אוהדים קבוצות אחרות, ומירוץ האליפות בספרד רותח: כל ההסברים למה גם כשעירוני קריית שמונה זוכה בגביע היסטורי - זה לא ממש מעניין.

אשת השבוע: גברת "ללקק את האצבעות". השבוע המהדורה מצדיעה לאישה שהתנפלה על פעילי זכויות בעלי חיים שהגיעו לפארק הירקון והניחו פגרי חתולים על מנגל. האישה צעקה לעברם: "אני הבאתי תרנגול, ואני אוכל את התרנגול, ואני אלקק את האצבעות". צוות המהדורה דואג לציפורניה הענוגות ומעניק לה במתנה שובר למניקור.

תחזית: הגשם ייחלש בהדרגה, מחר עליה קלה בטמפרטורות עם סיכוי לגשם בשעות הבוקר, בשבת עלייה קלה נוספת בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully