וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ילדים נפלו מהמתקן, מנורות התנפצו והיה דם"

ענת, אחת הילדות שנפצעו בלונה פארק עקב תקלה באחד המתקנים, סיפרה על השתלשלות האירועים: "פאניקה אמיתית, לא הבינו מה קרה". הילדים שוחררו מבית החולים

צילום: דניאל בוק, עריכה: טל רזניק

"המתקן הפסיק לפעול וילדים פשוט נפלו ממנו. הייתה פאניקה אמיתית, טראומה לכל מי שהיה שם. כולם בכו, היה לחץ מטריף". כך תיארה ענת קווקטון את השתלשלות האירועים אתמול (חמישי) בלונה פארק בתל אביב, לאחר שתקלה טכנית אירעה באחד המתקנים והובילה לפציעתם של 21 ילדים בגילאי 13-6. "כולם בכו, לא הבינו מה קרה", שחזרה. הילדים פונו לכמה בתי חולים כשהם סובלים מחבלות בגפיים.

עוזי ברק, דובר בארגון "איחוד הצלה", סיפר על המהומה שהייתה במקום לאחר התקלה. "הגענו ומצאנו ילדים בוכים וצועקים באזור המתקן. טיפלנו ב-20 הנפגעים שהיו במקום, רובם התלוננו על חבלות בגפיים וחלקם שריטות", אמר. לדבריו, "המתקן היה צריך להסתובב בצורה מסוימת, אבל בשלב מסוים הכיסאות התנגשו אחד בשני וזה גרם לפגיעה קשה".

הקרוסלה בלונה פארק לאחר שילדים שהיו על המתקן נפצעו. אפריל 2014. אסף שמש, מערכת וואלה! NEWS
נסיבות התקלה נבדקות. המתקן בלונה פארק/מערכת וואלה! NEWS, אסף שמש

נועה, עדת ראייה ששהתה סמוך למתקן, סיפרה: "שמענו פיצוץ, הסתכלנו לראות מה קרה וראינו שבתחנה של הכיסאות המסתובבים הילדים התנגשו, מנורות התנפצו, ירד דם וכולם נפצעו. כולם קפצו להציל את הילדים".

"לבית החולים הגיעו תשעה פצועים עם חבלות גפיים ושפשופים", אמר אמש ד"ר ערן נזרי, כירורג אחראי בבית החולים איכילוב בתל אביב. "חלקם שוחררו והשאר ישוחררו במהלך הערב. רוב הילדים עברו צילומים וילדה אחת גובסה".

מהנהלת הלונה פארק נמסר בתגובה לאירוע: "בעקבות תקלה טכנית במתקן הקרוסלה בלונה פארק, אשר בסיום כל סבב מאט, תהליך העצירה של הסבב הנוכחי היה מהיר יחסית מהמהירות הרגילה, וכמה ילדים נחבלו באופן קל וטופלו במקום. פעילות המתקן הופסקה וצוות המהנדסים בודק את הנסיבות של התקלה. הנהלת הלונה פארק הודיעה שהמתקן לא יחזור לפעילות עד לבירור מקור התקלה ומניעת הישנותה".

(עדכון ראשון: 19:51)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully