וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיל באמצע הכביש: צפו בתיעוד ניסיון החיסול בעזה

מצלמות אבטחה שממוקמות בלב העיר קלטו את הפגיעה של חיל האוויר בפעיל הג'יהאד האיסלאמי אחמד סעד. את הסרטון פרסמו גורמים מקורבים לחמאס, מה שעשוי להעמיד בספק את אמינותו

צילום: מצלמות אבטחה, עריכה: גדי וינסטוק

סוכנויות ידיעות עזתיות שמקורבות לחמאס העלו אמש (ראשון) לרשת סרטון שמראה לכאורה כיצד ניסתה היום ישראל לחסל את פעיל הג'יהאד האיסלאמי אחמד סעד. מצלמות האבטחה שממוקמות בדרך שבין השכונות שייח רדואן לג'בליה קלטו את רגע פגיעת הטיל באופנוע, עליו היה אדם אחד. מכונית סמוכה נפגעה אף היא בפיצוץ. בשניות שלאחר מכן נראה הפצוע כשהוא מנופף בידיו כשהוא שרוע על הקרקע. העובדה שגורמים מקורבים לממשל חמאס עומדים מאחורי הפרסום מערער במידת מה את אמינותו של הווידאו.

עוד בוואלה! חדשות:
וינשטיין: החשדות נגד ניצב ארביב - מידע חדש שטרם נבדק
מבט מבפנים על המעורבים בפרשת פינטו: "נעשה הכול בשבילו"
איפה הגשם? מהתקופות השחונות ביותר מאז 1950

בצה"ל אישרו מוקדם יותר כי חיל האוויר פגע בסעד בתקיפה. "סעד עסק בימים האחרונים בירי רקטות לעבר יישובי ישראל ובתכנון פיגועי ירי תלול מסלול נוספים", נמסר בהודעת דובר צה"ל. "צה"ל פעל להסרת איום מידי על אזרחי ישראל". עוד נמסר כי סעד היה אחראי באופן אישי לירי הרקטות לעבר אשקלון ביום חמישי האחרון וכי הוא היה מעורב בעבר בירי רקטות לעבר ישראל ובהטמנת רקטות.

בהודעת דובר צה"ל ציינו כי סעד השתתף בירי תלול מסלול במהלך מבצע "עמוד ענן" ובמהלך סבב ההסלמה במרץ 2012. "צה"ל רואה בחומרה כל ירי לעבר שטח מדינת ישראל וימשיך לפעול בעוצמה כנגד כל ניסיון לביצוע פעילות טרור. צה"ל ערוך ומוכן להגן על אזרחי מדינת ישראל", נכתב בהודעה.

(עדכון ראשון: 23:38)

ניסיון חיסול בעזה הבוקר, ינואר 2014. רויטרס
מה שנשאר מהאופנוע של פעיל הג'יהאד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully