וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר השפלת פעילי הימין: "לפנות את המאחז אש קודש"

יהושע בריינר

8.1.2014 / 20:50

יממה לאחר שפלשו מתנחלים לכפר הפלסטיני קוסרא - שם נוטרלו, הוכו ונמסרו לידי כוחות הביטחון - דורשים בשלום עכשיו לפנות המאחז הבלתי חוקי. "יוצאת ממנו פעילות עבריינית"

צילום: רויטרס, זאכריה, רבנים למען זכויות אדם, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

ארגון שלום עכשיו פנה הערב (רביעי) לשר הביטחון משה יעלון, וכן לאלוף פיקוד מרכז וראש המנהל האזרחי, בדרישה לפנות לאלתר את המאחז אש קודש, שממנו יצאו אתמול פעילי ימין לכפרים קוסרא וג'אלוד. במכתב דורש הארגון לפנות את כלל המבנים במאחז, שכן נבנו ללא אישורים, וכן לאור מה שהם מגדירים כפעילות עבריינית היוצאת מאש קודש. "המאחז הינו מוקד לפעילות עבריינית חמורה וככזה, מעבר להיותו בלתי חוקי, הוא גם מביא לפגיעה בבני אדם וברכושם ולפיכך גם למעמסה כבדה על מערכת הביטחון", כתב עו"ד מיכאל ספרד מטעם הארגון. במידה שלא יפונה המאחז, בשלום עכשיו מאיימים לפנות לבג"ץ.

כותרות אחרונות בנושא
"נקמה": אחרי תקיפת המתנחלים, "תג מחיר" בשומרון
המתנחלים המתפרעים הושפלו, בצה"ל חוששים שיחזרו לנקום
מתנחלים נכנסו לכפר פלסטיני, נלכדו - ושוחררו

תפיסת המתנחלים שנכנסו לתקוף את הכפר הפלסטיני קוסרא, והועברו לכוחות הביטחון. ינואר 2014. זכאריה, רבנים למען זכויות אדם,
פעילי הימין שפלשו והושפלו בקוסרא, ונמסרו לכוחות הביטחון בידי המקומיים/זכאריה, רבנים למען זכויות אדם

בתוך כך, פרסם היום מחבר הספר "תורת המלך", יוסי אליצור, מכתב תמיכה בפעילי הימין שפלשו לכפר ג'אלוד, לאחר שככל הנראה התכוונו לתקוף פלסטינים - ונוטרלו, הוכו ונמסרו בידי המקומיים לידי כוחות הביטחון. אליצור כתב כי "אסור שהאירוע יפיל את רוחם". "הארוע הקשה שחווינו", המשיך, "בו בחורי ישראל העזים הוכו על ידי רשעי הגויים, מתוך הכח שנותנים להם פריצי עמנו, אסור שיגרום לנו לרפיון וחולשה חלילה".

לאחר שהביע הערכתו לפולשים מאש קודש, הוסיף אליצור כי בכל זאת "האירוע צריך להוביל לאיזה שהוא חשבון נפש". בהמשך, מבקר אליצור ברמיזה את ההחלטה להיכנס לכפר הפלסטיני ובכך לסכן את חייהם של הפעילים. "חשוב שלא לבנות על מסירות נפש הירואית – אלא לייקר מאד חיי יהודים", הוסיף. לדבריו, "לפעמים נופלים בטעות שמגיעה מהרוח הציונית, שרק אם נמסור את הנפש נוכיח ש'מגיע' לנו להיות בארץ ולא לאויבנו, כי הקרבנות והקשיים שלנו הם ההצדקה לקיומנו כאן. אבל באמת ההצדקה היא המתנה שקיבלנו מאבא שבשמים, ומוטב להרבות במעשים בטוחים ולהתקדם לקבלת המתנה באהבה ובשמחה", כתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully