וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית פלסטיני הוצת ליד רמאללה: "ד"ש מעדן – נקמה"

יהושע בריינר

14.11.2013 / 9:23

אלמונים הציתו בית בכפר סינג'יל, ככל הנראה בעקבות רצח החייל אתמול בעפולה. המשטרה והשב"כ ביקשו להאריך את מעצר החשוד. "מעשים כאלה מערערים את היציבות הביטחונית באזור"

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

אלמונים הציתו הלילה (חמישי) בית פלסטיני בכפר סינג'יל מצפון לרמאללה, וריססו על קיר סמוך את הכתובת "ד"ש מעדן – נקמה". חמישה פלסטינים המתגוררים במבנה נפגעו באורח קל כתוצאה משאיפת עשן, ואלה פונו לטיפול רפואי בבית חולים ברמאללה. נזק רב נגרם נזק רב לרכוש שהיה בבית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבית הפלסטיני שהוצת בסינג'יל/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי החשד, מדובר בפעולת "תג מחיר" שבאה בעקבות רציחתו של החייל עדן אטיאס אתמול באוטובוס בעפולה. גורמים בצה"ל אמרו הבוקר כי הם רואים את האירוע בחומרה רבה וכי מעשים כאלה "מסיתים את תשומת לבם של כוחות הביטחון ממשימתם העיקרית – לחימה בטרור – ומערערים את היציבות הביטחונית היחסית באזור".

בתוך כך, המשטרה והשב"כ ביקשו הבוקר להאריך את מעצרו של הפלסטיני בן ה-16 החשוד ברציחתו של אטיאס. הדיון התקיים בבית דין צבאי מיוחד בבית המעצר קישון שבצפון, שם הוא מוחזק. צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה.

אמש הובא אטיאס בן ה-19 למנוחות בעירו נצרת עילית. אמו איליה ספדה לו בדמעות: "עדן, זה לא יכול להיות. בוא הביתה. לא ביקשת ממני רשות לא לחזור". דודתו שרית לוי סיפרה על אחיינה, שהתגייס רק לפני שבועיים: "הוא היה ילד מדהים, מיוחד מאוד, עם הרבה מאוד שאיפות לעתיד, גם בצבא וגם באזרחות. זו אבדה אמתית למשפחה".

לקריאה נוספת:
החייל שנרצח הובא למנוחות: "לא ביקשת רשות לא לחזור"
עדן התגייס לפני שבועיים ונרצח בשנתו
פיגוע בעפולה: חייל נדקר למוות בידי פלסטיני בן 16

לפניות לכתב יהושע בריינר: joshjosh@walla.com

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully