וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר הפנים: "ממשלת שרון אשמה בשריפה בכרמל"

9.1.2011 / 11:03

האחראי על שירותי הכבאות בממשלה האשים את ממשלת אריאל שרון הראשונה, באחריות לשריפה בכרמל שכן לדבריו היא זו שביטלה את הכיבוי האווירי. התקציב למערך הכיבוי צפוי לעבור בממשלה

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר. עריכה: גדי וינסטוק)

שר הפנים אלי ישי הפנה הבוקר (ראשון) באופן מפתיע, אצבע מאשימה כלפי ממשלת שרון הראשונה באחריות לשריפה בכרמל, שכן לדבריו היא זו שביטלה את מערך הכיבוי האווירי. לקראת ההכרעה בממשלה על התקציב שיופנה למערך הכיבוי אמר ישי כי "עדיף לקבל את ההחלטה הנכונה או להקים ועדת חקירה קודם להחלטה. אין ספק שצריך כ-600 מיליון שקלים מעבר לכיבוי האווירי, בלי זה מערך הכבאות לא יוכל להתמודד עם מצב חירום וגם לא במצב שוטף".

ישי התייחס גם להתבטאויות של גורמים מש"ס שהאשימו את תנ"צ אהובה תומר, מפקדת משטרת חיפה המנוחה, באחריות לאסון השריפה בכרמל. "אני מוכן לקבל כל עלבון או הלבנת פנים ואפילו עלילה ובלבד שלא יפגעו בגיבורים שחירפו נפשם ולא במשפחות שכולות", אמר ישי.

בתוך כך, גם ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לתקציב שצפויה הממשלה לאשר עבור מערך הכבאות. "אנחנו מביאים הצעה כוללת של 800 מיליון שקלים למערך החירום, 350 מתוכם יוקצו להקמת מערך כבאות ארצי ומערך כיבוי אווירי כאשר המערך יהיה כפוף למשרד לביטחון פנים", דברי נתניהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully