וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרידה מתמר: "קיווינו שתמצאי שלווה אחרי תקופה קשה"

21.10.2014 / 16:37

נווטת הקרב הדתייה הראשונה בצה"ל שנהרגה באסון בנפאל, הובאה למנוחות כשהיא מוקפת במאות בני משפחה וחברים. "אחד המפקדים שאל – תגיד, איך עושים ילדה כזאת?", סיפר אביה. "זאת תמר", השיב

צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל

מאות בני משפחה, חברים ואנשי צבא ליוו בשעות הצהריים (שלישי) את סרן תמר אריאל בדרכה האחרונה בבית העלמין במשואות יצחק. "בסיום קורס הטיס ניגש אלי אחד מהמפקדים ושאל – תגיד, איך עושים ילדה כזאת, מה המתכון לדבר הזה?", ספד לה אביה, חנן. "הייתי נבוך ואמרתי שזה המשפחה, הקהילה, בית הספר, והכי הרבה זו תמר". אריאל בת ה-24, אחת מארבעת ההרוגים הישראלים בסופת השלגים בנפאל, הייתה נווטת הקרב הדתייה הראשונה בצה"ל. גופתה הוטסה מנפאל והגיעה אתמול לישראל והיום כאמור, היא הובאה למנוחות.

סרן תמר אריאל, קצינת צה"ל שנהרגה במפולת השלגים בנפאל. מתוך פייסבוק, צילום מסך
"כל מי שבא איתה במגע היה מושפע מעצם נוכחותה". אריאל/צילום מסך, מתוך פייסבוק

"אנשים שהגיעו אלינו הביתה לאחר שנודע שהיא נהרגה התחילו לספר לנו דברים נהדרים על תמר", המשיך אביה. "אחד מהאנשים האלה היה אבשלום שהוא טייס והוא בדיוק שאל אותנו את אותה שאלה ששאל מפקד הטייסת – 'איך מביאים ילדה שכזאת?'. אחרי זה אני ואשתי ענת חשבנו והבנו שאנחנו פשוט לא עשינו כלום, זאת תמר, לא נגענו בנשמה שלה. אנחנו רק עזרנו לה לממש את הפוטנציאל שלה. כל מי שבא איתה במגע", סיפר, "היה מושפע מעצם נוכחותה".

אסון בהימלאיה - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות
דילמת הנטישה: האם מוסרי לעזוב אחר כדי להציל את עצמך?
כך פועלים לחילוץ הישראלים שעדיין תקועים בהרים
הניצולים מהסופה מתאוששים: ”ראו את חבריהם קופאים למוות”

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קברה של תמר אריאל, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוא התייחס לתזמון מות בתו, ואמר: "תמר הייתה בדיוק בשבוע שציינו את התורה. מות משה היה בפרשה האחרונה, והתכונה הגדולה ביותר של המנהיג הגדול ביותר הייתה ענווה. כנראה שאת קיבלת קצת ממנו". מאז האסון, סיפר חנן, אנשי הטייסת עוטפים את המשפחה באהבה "ולא עוזבים אותנו לרגע". הוא הודה לדניאל, חברה לטיול של תמר, ש"דאג שתמר תחזור הביתה".

סרן תמר אריאל, שנהרגה במפולת השלגים בהימלאיה, נפאל. באדיבות המשפחה
"אנשי הטייסת עוטפים אותנו באהבה". תמר אריאל/באדיבות המשפחה

"לפני הטיול קפצנו לבקר והבאנו לך ספר תשחצים וכל כך התרגשת", ספדה אחת מחברותיה של תמר. "הקדשנו לך את השיר 'יומן מסע' של אביב גפן בתקווה שתמצאי שלווה אחרי תקופה לא פשוטה", אמרה, ככל הנראה בהתייחסותה לימי מבצע "צוק איתן". "אני כותבת את זה ולא מאמינה שזה קרה, זה לא היה אמור להיגמר ככה. לא רדפת אחרי החיים, פשוט מיצית אותם עד תום. עכשיו את תמר של העולם ולא רק שלנו, שיזכו ללמוד מהאישיות שלך ולהיות קצת יותר תמר".

סרן תמר אריאל, שנהרגה במפולת השלגים בהימלאיה, נפאל. באדיבות המשפחה
"לא רדפת אחרי החיים, פשוט מיצית אותם עד תום"/באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully