וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: פועל הבניין שנפל מגובה בפתח תקווה - נרצח

30.9.2014 / 11:33

הותר לפרסום כי המשטרה חוקרת אם נתנאל רואי ערמי נפל מהקומה ה-11 באתר בנייה בשל חבלה מכוונת בכבלים שמהם נתלה. בין היתר נבדקת האפשרות שהוא נרצח ממניע לאומני

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

המשטרה חוקרת אם נפילתו של פועל הבניין נתנאל רואי ערמי אל מותו מהקומה ה-11 באתר בנייה בפתח תקווה לא הייתה תאונת עבודה, אלא רצח - כך הותר היום (שלישי) לפרסום. בין היתר, בודקים במשטרה אם מדובר במעשה ממניע לאומני או פלילי.

ב-16 בספטמבר עסק הפועל, בן 27, בעבודות בניין. הוא ביקש לסגור פתחי אוורור של ממ"דים בבניין, פעולה המבוצעת מחוץ למבנה באמצעות פיגומים או סנפלינג. הוא השתלשל מגג הבניין וכשהגיע למכסה האחרון, בקומה ה-11, הוא שלח את חברו למטה לסדר את כלי העבודה ולהתכונן לעזיבת המקום. כשהבחין החבר כי הפועל לא שב לרכב האיסוף, הוא יצא לחפש אותו ומצא אותו מוטל על הקרקע ללא רוח חיים.

הבניין ברחוב שרגא רפאלי, ממנו נפל אל מותו הפועל, ספטמבר 2014. ניב אהרונסון
זירת האירוע/ניב אהרונסון

תחילה נחקר האירוע כתאונת עבודה, ואף הוזעקו למקום חוקרי משרד הכלכלה אשר הינחו לשחרר את כל העובדים מהזירה. רק בשלב השני זיהו חוקרי מרחב השרון, בפיקודו של קצין החקירות סגן ניצב זיו שגיב, חבלה בכבלי הסנפלינג והתעורר חשד כי מדובר ברצח. אל החקירה הצטרפו גם שב"כ וגורמים ביטחון נוספים.

עוד בוואלה! חדשות:
גזר הדין של לחיאני: חצי שנת עבודות שירות, קנס וקלון
סקר: 80% מהפלסטינים תומכים בחידוש ירי הרקטות
יהודים עברו באישון לילה לדירות חדשות בסילוואן

יצוין, כי בזירת הרצח עצמה בשעת האירוע שהו 50-70 פועלים חלקם ערבים-ישראלים חלקם פלסטינים, ועובדים סינים ורומנים. חלק מהעובדים הועסק באופן ישיר על ידי הקבלן המבצע וחלקם על ידי קבלני משנה. כמו כן, במקרה של גלישה בספלינג, על מנת למנוע תאונות קיים מנגנון משולש של חבל גלישה וכן חבל הצלה המשמש גיבוי לחבל הגלישה אם זה נקרע.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
נתנאל רואי עראמי. פייסבוק, צילום מסך
נפל או נרצח? ערמי/צילום מסך, פייסבוק

בני משפחתו מתכוונים לקיים מחר הפגנה וצעדה מביתם ברחוב יוספטל בבת ים אל תחנת המשטרה בעיר. אחד מבני המשפחה אמר: "לא ניתן למשטרה לחפף את החקירה ולא ניתן שזו תהיה פרשת 'שלי דדון 2'. אנו בטוחים כי מדובר באירוע על רקע לאומני. אנו יודעים כי עובדים שם באתר הבנייה עשרות פועלים, חלקם פלסטינים, ואנו מניחים שאחד מהם מעורב במעשה".

ערמי היה נשוי ואב לשני ילדים - הקטן שבהם בן תשעה חודשים והגדול בן שנתיים. אשתו, כך מספרים קרוביהם, לא הספיקה לספר לו שהיא נמצאת בחודשים הראשונים להריונה עם ילדה השלישי.

רואי נתנאל עראמי עם משפחתו. פייסבוק, צילום מסך
משפחתו בטוחה שמדובר באירוע לאומני. ערמי ומשפחתו/צילום מסך, פייסבוק

לאחר מותו ספד לו שכנו מאיר מועלם. "הוא הושיט לי יד בהרבה תחומים. היה מאוד מקצועי בעבודה שלו, לא האמנתי שזה יכול לקרות. עד עכשיו קשה לי לעכל שאני לא רואה אותו פה. הוא אבא מסור, מאוד. כל העבודה שלו הייתה בסנפלינג בגובה, הוא היה מאוד מקצועי בזה, בין המקצועיים שהכרתי בתחום הזה. אין לי מילים לבטא את הכאב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully