וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע "צוק איתן" | היום ה-20: עדכונים שוטפים

כתבי וואלה!

28.7.2014 / 2:32

לייב בלוג | אובמה דרש מנתניהו: לפעול מיידית להפסקת אש בעזה. בערב התחדש הירי לעבר נתיבות והדרום. משפחתו של החייל אורון שאול החליטה לקבל את עמדת הצבא ולשבת שבעה

הפגנת תמיכה בישראל ובפעולות צה"ל ברצועת עזה, פריז. AP
הפגנת תמיכה בישראל ובפעולות צה"ל ברצועת עזה, פריז, אמש/AP

2:32: מלך ערב הסעודית, עבדאללה בין עבד אל-עזיז אל-סעוד, נפגש הלילה עם יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, בארמון המלכותי בריאד, על מנת לדון במשבר הנוכחי ברצועת עזה – כך דווח בסוכנות הידיעות הממשלתית של ערב הסעודית. במהלך הפגישה, השניים דנו בלחימה ברצועת עזה, כמו גם במצב בגדה המערבית.

2:00: פיטר לרנר, הממונה בדובר צה"ל על התקשורת הזרה, הצהיר כי צה"ל ירה פגז לעבר בית ספר של האו"ם בבית חאנון בצפון רצועת עזה ביום חמישי האחרון, אולם הדגיש כי לא נהרג אף אחד מהירי – כך דווח בסוכנות הידיעות הצרפתית. עם זאת, דווח על 15 הרוגים במתקפה. לדברי לרנר, יכול להיות שההרוגים נפגעו במקומות אחרים לפני כן והובאו לאזור בית הספר לשם קבלת טיפול ראשוני.

1:07: שר החוץ של איראן, מוחמד ג'וואד זריף, הביע בפני מזכ"ל האו"ם, באן קי מון, את אי-שביעות רצונו מ"חוסר הפעילות הרצינית של האו"ם למען הפסקת פשעי הישות הציונית בעזה" – כך דווח בסוכנות הידיעות האיראנית "פארס". בשיחת טלפון שערכו השניים, אף קרא זריף להרכבת ועדת חקירה בנושא "הפשעים ומעשי הטבח שמבצעת הישות הציונית" ברצועת עזה.

אובמה: "נפעל להפסקת אש בין ישראל וחמאס". רויטרס
דורש הפסקת אש מצד ישראל - באופן מיידי וללא תנאים. ברק אובמה/רויטרס

0:08: שלוש רקטות נפלו לפני זמן קצר בשטחים פתוחים בתחומי המועצה האזורית אשכול. לא דווח על נפגעים או על נזק.

23:56: אזעקת "צבע אדום" נשמעה לפני זמן קצר במועצה האזורית אשכול.

23:49: חבר הכנסת דני דנון (הליכוד) הגיב לדרישתו של נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, לפיה על ישראל לפעול מידית להפסקת אש ברצועת עזה, ואמר כי "צריך הפסקה מהאש שמגיעה מהכיוון של אובמה והממשל בוושינגטון". לדבריו, "כמו שארצות הברית נלחמה בנחישות בטליבאן, כך יש להמשיך ולהכות בחמאס – ולהשמיד את תשתית המנהרות".

23:30: שלוש רקטות התפוצצו לפני זמן קצר בשטחים פתוחים במועצת אשכול. לא דווח על נזק או נפגעים.

23:19: אזעקת "צבע אדום" נשמעה לפני זמן קצר במועצה האזורית חוף אשכול.

23:10: נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, שוחח הערב עם ראש הממשלה בנימין נתניהו וקרא לו לפעול באופן מיידי להפסקת אש הומניטארית בעזה – ללא תנאים מוקדמים. עוד הוסיף אובמה כי "כל פתרון ארוך טווח חייב להבטיח פירוק מנשק של ארגוני הטרור ופירוז של עזה", כך על פי הודעת הבית הלבן.

22:02: אלפיים בני אדם השתתפו הערב בהפגנת תמיכה בישראל שנערכה בעיר מרסיי, צרפת. זו ההפגנה הראשונה בעד מדיניות ישראל במסגרת מבצע "צוק איתן" שמתקיימת במדינה. המפגינים, שנשאו דגלי צרפת וישראל, הופרדו מכמה עשרות מפגינים פרו-פלסטינים מחשש למהומות.

21:23: שתי רקטות התפוצצו בשטחים פתוחים במועצת אשכול.

21:18: אזעקת "צבע אדום" נשמעה במועצה האזורית אשכול.

21:04: שתי רקטות יורטו לפני זמן קצר בשמי העיר נתיבות. אין נזק ולא דווח על נפגעים.

21:01: אזעקה נשמעה לפני זמן קצר בנתיבות ובמועצה האזורית שדות נגב. לא דווח על נזק או נפגעים.

20:45: רקטה התפוצצה לפני זמן קצר בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. לא דווח על נזק או נפגעים.

20:20: מחצות ועד שעות הערב התפוצצו בשטח המועצה האזורית אשכול 16 פצמ"רים ורקטות. כתוצאה מכך ניזוקו שלושה בתים, בהם אחד שספג פגיעה ישירה ונגרם לו נזק רב. מתחילת מבצע "צוק איתן" התפוצצו באשכול יותר מ-520 רקטות ופצמ"רים, רובם נפלו בשטחים פתוחים.

20:03: אזעקת "צבע אדום" נשמעה לפני זמן קצר במועצה האזורית חוף אשקלון. לא דווח על נזק או נפגעים.

19:53: משפחתו של סמל ראשון אורון שאול, לוחם בחטיבת גולני שהוגדר כנעדר ולאחר מכן כחלל שמקום קבורתו אינו נודע, קיבלה הערב את הכרעת הרב הראשי לצה"ל והחליטה לשבת שבעה על יקירם. "גורמי הצבא וד"ר חן קוגל, מנהל המכון לרפואה משפטית באבו כביר, נתנו הסברים על שאלותינו, והמשפחה החליטה לשבת שבעה מהיום", אמרה נציגת המשפחה ובת דודתו של אורון, רחלי גזית. המשפחה החליטה על כך לאחר פגישה בת כמה שעות בביתם בפוריה עילית עם הרב הצבאי הראשי, תת-אלוף רפי פרץ, ראש מחלקת נפגעים בצה"ל, אלוף-משנה יפה מור, וד"ר קוגל.

19:49: אזעקת "צבע אדום" נשמעה לפני זמן קצר במועצה האזורית שער הנגב. לא דווח על נזק או נפגעים.

19:33: אזעקת "צבע אדום" נשמעה לפני זמן קצר במועצה האזורית אשכול. לא דווח על נזק או נפגעים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
בית שנפגע מרקטה ביישוב במועצה האזורית אשכול. 27 ביולי 2014. המועצה האזורית אשכול, מערכת וואלה! NEWS
בית ביישוב מועצת אשכול שניזוק מפגיעת רקטה, היום/מערכת וואלה! NEWS, המועצה האזורית אשכול

18:48: שלוש רקטות התפוצצו ביישוב במועצה האזורית אשכול. שתיים מהן פגעו בבית ובכבל חשמל והסבו להם נזק. לא דווח על נפגעים.

18:43: מזכ"ל הג'יהאד האסלאמי, רמדאן עבדאללה שלח, הודיע כי ברשות הארגון נשק אסטרטגי מסוג "זלזאל" ומאגר נשק בו לא השתמשו עד כה, בהם יעשה שימוש אם ישראל לא תיענה לדרישות הפלסטינים והמצב הביטחוני יחמיר.

18:42: אזעקת "צבע אדום" נשמעה במועצה האזורית אשכול.

18:28: שר החוץ של טורקיה, אחמט דאווטאולו, אמר היום כי האו"ם אישר הפסקת אש בין ישראל וחמאס. ההפוגה תיכנס לתוקף מחר בשעה 14:00 בצהריים ותהיה בתוקף 24 שעות.

18:11: אזעקת "צבע אדום" נשמעה במועצה האזורית חוף אשקלון.

18:04: גבר נפצע באורח קל מרסיסי רקטה בבאר שבע. הוא פונה לבית החולים סורוקה בעיר לקבלת טיפול רפואי.

17:43: שלוש רקטות התפוצצו בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול.

17:28: ישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני החלה לפני זמן קצר.

17:27: רקטה אחת יורטה מעל באר שבע ושלוש נוספות נפלו בשטחים פתוחים.

17:22: אזעקה נשמעה בבאר שבע והסביבה. טרם דווח על נפילות או יירוטים.

17:03: הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, הודיעה כי שיגרה רקטות לעבר ישראל בשל סירובה של ישראל להסכם הפסקת אש. "בתגובה לחוסר ההתחייבות של האויב הציוני להפוגה הומניטארית והפגיעה בבתי אזרחים חפים מפשע, שיגרנו חמש רקטות לעבר קריית גת", נכתב בהודעת הארגון.

חיילים שבים מעזה לגבול ישראל. רויטרס
חיילים שבים מעזה, היום/רויטרס

16:49: שני פלסטינים מרצועת עזה הפצועים באורח קל-בינוני פונו בשעה האחרונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע לקבלת טיפול רפואי. מדוברות המוסד הרפואי נמסר כי בבית החולים מאושפזים 37 פצועים: ארבעה באורח קשה, 17 באורח בינוני והיתר באורח קל.

16:48: ארבע רקטות יורטו באזור קרית גת. לא דווח על נזק או נפגעים.

16:43: אזעקה נשמעה בקרית גת ובמועצות האזוריות חוף אשקלון ויואב. לא דווח על נזק או נפגעים.

16:37: רקטה פגעה בבית בישוב בשער הנגב. אישה כבת 45 נפצעה באורח בינוני מרסיסים בגפיים התחתונות

16:13: ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר בריאיון לרשת סי.אן.אן כי "חמאס הציע לנצור אש ב-14:00 בצהריים - והמשיך לירות עלינו אחריה". לדבריו, "ישראל תמשיך לנקוט בכל האמצעים הנדרשים כדי להגן על אזרחיה".

16:08: ישראל לא קיבלה את הצעת הפסקת האש ההומניטרית החדשה של האו"ם - כך אמר לוואלה! חדשות גורם מדיני ישראלי.

16:01: אזעקת "צבע אדום" נשמעה בשער הנגב.

15:49: אורי אריאל, שר הבינוי והשיכון, אמר במשדר וואלה! חדשות כי "למרות שאנחנו מסכימים להפסקת אש, ממשיכים לירות על ישראל". לדבריו, "צריך להגביר את הלחץ ולמוטט את חמאס, גם אם זה לא יהיה עד הסוף, כדי שהמצב הנוכחי לא יחזור עוד חצי שנה. העובדה היא כי 80 אחוזים מהציבור הישראלי תומך בהמשך העבודה. תנו לצה"ל לנצח".

15:04: שתי רקטות שנורו מרצועת עזה לעבר שטח ישראל התפוצצו בשטחים פתוחים במועצה האזורית שדות נגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

15:01: "צה"ל ממשיך בינתיים במבצע", אמר היום דובר צה"ל, תת-אלוף מוטי אלמוז במשדר וואלה! חדשות, "בשעות האחרונות קיבלנו דיווח על בקשה של חמאס להפסקת אש. הדברים האלה נבדקים, וברגע שיהיה לנו מה לדווח, נעדכן".

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין עם משפחת סמל בן יצחק וענונו ז"ל, שנפל במהלך מבצע צוק איתן, יולי 2014. מארק ניימן, לע"מ, לשכת העיתונות הממשלתית
הנשיא ריבלין מנחם את משפחתו של סמל בן וענונו, הבוקר/לשכת העיתונות הממשלתית, מארק ניימן, לע"מ

14:44: אזעקת "צבע אדום" נשמעה במועצה האזורית שדות נגב. טרם דווח על נפילות או על יירוטים.

14:32: צה"ל תוקף מחבלים בנוסיראת ובג'בליה שברצועת עזה. ישנם הרוגים בקרב הפלסטינים.

14:20: נוכח המלחמה המתמשכת בדרום והקשיים הנגרמים לתושבי העיר ולבעלי העסקים, הוחלט בישיבת פורום הסגנים בעיריית תל אביב-יפו, על ביטול הבקשה לעלייה הריאלית של הארנונה בסך 1.3%.

14:17: שלוש רקטות שנורו מרצועת עזה לעבר שטח ישראל התפוצצו מחוץ ליישובים במועצה האזורית אשכול. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

14:10: רקטה שנורתה מרצועת עזה לעבר שטח ישראל התפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

14:09: אזעקת "צבע אדום" נשמעה במועצה האזורית אשכול. טרם דווח על נפילות או על יירוטים.

14:08: גורם ישראלי אמר כי בישראל בוחנים כעת את הבקשה לחידוש הפסקת האש ההומניטרית ל-24 שעות, שאותה הציע חמאס בשעה האחרונה.

נפילה במועצה אזורית אשכול. יולי 2014. מועצה אזורית אשכול, מערכת וואלה! NEWS
נפילה במועצה האזורית אשכול/מערכת וואלה! NEWS, מועצה אזורית אשכול

13:59: שתי אזעקות "צבע אדום" נשמעו במועצה האזורית חוף אשקלון. טרם דווח על נפילות או על יירוטים.

13:48: שר הבינוי והשיכון, אורי אריאל, הגיב להצהרת חמאס על נכונותו להפסקת אש בת 24 שעות, ואמר: "אחרי שהפרו הפסקת אש והרגו את חיילנו, החמאס נמצא על ברכיו ומבקש כעת הפסקת אש הומניטרית". אריאל פנה אל ראש הממשלה נתניהו ואמר: "אדוני, אל תתן להם! זה הזמן להכות בהם עד הסוף ולגמור את הסיפור אחת ולתמיד. הגיע הזמן להפסיק להיות נחמדים".

13:44: אזעקת "צבע אדום" נשמעה במועצה האזורית חוף אשקלון. טרם דווח על נפילות או על יירוטים.

13:43: צה"ל מפציץ בדקות האחרונות בארטילריה כבדה שטחים נרחבים בדרום הרצועה, בין חאן יונס לרפיח.

13:27: פעיל בזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, איסמעיל מוחמד סעדי עקלוק, תושב עזה בן 25, חוסל ביום שישי על ידי כוח צה"ל שירה לעבר רכבו - כך הותר היום לפרסום. עקלוק פעל בשנים האחרונות במסגרת מערכי הייצור, המחקר והפיתוח של הארגון ותרם לפיתוח אמצעי לחימה מתקדמים.

13:23: דובר חמאס הודיע כי הוא מוכן להפסקת אש הומניטרית נוספת ל-24 שעות החל משעה 14:00.

13:15: שלוש רקטות שנורו מרצועת עזה לשטח ישראל התפוצצו בשעה האחרונה בשטחים פתוחים במועצה האזורית חוף אשקלון. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

אמהות במקלט מיד לאחר הלידה. יולי 2014. דובר צה"ל
אמהות שירדו למקלט מיד לאחר הלידה/דובר צה"ל

12:30: אזעקת "צבע אדום" נשמעה במועצה האזורית חוף אשקלון. טרם דווח על נפילות או על יירוטים.

12:21: חמאס פנה לשליח האו"ם למזרח התיכון, רוברט סרי, וביקש ממנו להעביר בקשה לישראל לחדש כבר הערב את הפסקת האש - כך מוסרים מקורות ערביים. זאת, לקראת חג עיד אל-פיטר שאמור להתחיל מחר. ממשרדו של סרי לא נמסרה תגובה לדברים. לא ברור האם חמאס עומד על דרישותיו להסגת הכוחות במהלך הפסקת האש.

12:05: נשיא המדינה, ראובן ריבלין התייחס הבוקר לסיומה של הפסקת האש מול חמאס ואמר כי "כולנו כאזרחי ישראלי צריכים לקבל את החלטות הממשלה. יש לחץ בינלאומי על ישראל ואנו צריכים לעמוד מולו". את הדברים אמר ריבלין בצאתו מביקור בבית משפחתו של בן יצחק ואנונו שנפל בעזה.

11:23: על רקע סיום הפסקת האש החד-צדדית וחזרת צה"ל לתקוף ברצועת עזה במסגרת מבצע "צוק איתן", יתכנס הערב הקבינט המדיני-ביטחוני לדון בהתפתחויות.

11:22: רקטה שנורתה מרצועת עזה התפוצצה מחוץ ליישוב במועצה האזורית אשכול. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

11:05: אתמול והיום התגלו שתי כתובות גרפיטי של "מוות ליהודים" עם שני צלבי קרס, ברחבת אל-ג'זאר בעכו. הבוקר נתגלתה בתחנת אוטובוס בשכונת נווה דוד בחיפה הכתובת: "לא רוצים שלום, רוצים נקמה. תג מחיר, מוחמד חזיר". שתי הכתובות נמחקו ותחנות עכו וחיפה פתחו בחקירה.

בית משפחתו של רמי כחלון מחדרה שנפל במבצע צוק איתן ברצועת עזה. יולי 2014. שלומי גבאי
בית משפחתו של רמי כחלון שנהרג בעזה/שלומי גבאי

10:57: עדנן אבו חסנה, דובר אונר"א בעזה, הגיב במשדר וואלה! חדשות לתמונה שפרסם צה"ל ובה שקיות מלט של אונר"א, סוכנות האו"ם לפליטים פלסטינים, ששימשו לכאורה את חמאס לבניית המנהרות ברצועה. "אז מה אם חמאס משתמשים בשקיות אונר"א בחפירות. מחלקים מיליון כאלה בחודש ברצועה. אחרי שהם משתמשים בהן, מוכרים אותו בחצי שקל. אנחנו נותנים את זה לחמאס? זה שטויות".

10:55: אזעקת "צבע אדום" נשמעה במועצה האזורית אשכול. טרם דווח על נפילות או על יירוטים.

10:40: אדם שהגיע ברכבו למחסום ביתר ובו בלוני גז נעצר הבוקר על ידי חיילים שעיכבו אותו לבדיקה ראשונית. האדם התנגד למעצר.האזור נסגר לתנועה לשני הכיוונים וחבלנים בודקים כעת את הרכב.

10:30: זמן קצר לאחר הודעת ישראל כי היא מחדשת את התקיפות ברצועה, תושבי העיר עזה דיווחו כי ישנן הפגזות כבדות במזרח העיר.

10:04: אזעקת "צבע אדום" נשמעה במועצה האזורית אשכול. טרם דווח על נפילות או על יירוטים.

פגיעה בחממה במרחבים אמש בזמן הפסקת אש. יולי 2014. אלי שרון, מערכת וואלה! NEWS
חממה שנפגעה מרקטה במועצה האזורית מרחבים, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, אלי שרון

9:58: דובר צה"ל מסר כי לאור הירי החוזר ונשנה מצד חמאס בחלון ההומניטארי שסוכם עבור רווחת האוכלוסייה האזרחית בעזה, תחודש מעתה הפעילות ההתקפית מן האוויר, מן הים ומן היבשה בעוצמה ומתוך חופש פעולה מלא.

9:51: רוכב אופנוע נפל מרכבו ונפצע באורח קל בזמן הישמע האזעקה באזור פתח תקווה. הוא פונה לבית החולים בילינסון יחד עם אדם נוסף, שלקה בחרדה.

9:32: רקטה שנורתה מרצועת עזה לעבר שטח ישראל התפוצצה בשטח פתוח בפתח תקווה. טרם דווח על נפגעים או על נזק.

9:25: אזעקת "צבע אדום" נשמעה במועצה האזורית חוף אשקלון. טרם דווח על נפילות או על יירוטים.

9:21: "אין ספק שצריך לסיים את הפארסה הזו" - כך אמר הבוקר שר הפנים גדעון סער במשדר וואלה! חדשות, בהתייחסו להפסקת האש. "כבר אתמול בערב חמאס הודיע שהפסקת האש מיצתה את עצמה, ואני לא חושב שיש דבר כזה הפסקת אש חד צדדית", הוסיף סער.

9:04: רקטה נפלה בשטח המועצה האזורית חוף אשקלון, וגרמה לשריפה בשדה קוצים. צוות כיבוי פועל להשתלט על האש.

טנקים בגבול רצועת עזה – 26-25 ביולי 2014. GettyImages
טנק בגבול הרצועה, אתמול/GettyImages

8:54: אזעקת "צבע אדום" נשמעה במועצה האזורית חוף אשקלון. טרם דווח על נפילות או על יירוטים.

8:40: מערכת "כיפת ברזל" יירטה רקטה אחת בשמי השרון.

8:36: מערכת "כיפת ברזל" יירטה רקטה מעל המועצה האזורית חוף אשקלון. לא דווח על נפגעים או על נזק.

8:26: כמה אזעקות נשמעו בגוש דן ובאזור השרון, בהן בערים הוד השרון, פתח תקווה ובמועצה האזורית דרום השרון.

8:20: שתי רקטות שנורו מרצועת עזה לעבר שטח ישראל התפוצצו בשטחים פתוחים בעיר אשקלון. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

8:18: מערכת "כיפת ברזל" יירטה רקטה בשמי העיר אשדוד. לא דווח על נפגעים או על נזק.

8:12: אזעקות נשמעו לפני זמן קצר באשדוד, אשקלון וקריית מלאכי. טרם דווח על נפילות או על יירוטים.

7:08: לוחם מילואים, רב-סמל (מיל') ברק רפאל דגורקר, בן 27 מגן יבנה, נהרג אמש בגבול רצועת עזה - כך הותר לפרסום. הודעה נמסרה למשפחתו. על פי דובר צה"ל, מתחילת הלחימה נהרגו 43 קצינים, נגדים וחיילים.

הרמטכ"ל בני גנץ מבקר בעוצת הפלדה ובחטיבת השריון במבצע "צוק איתן", יולי 2014. דובר צה"ל
ביקור הרמטכ"ל בני גנץ בחטיבת שריון, אתמול/דובר צה"ל

06:30: כוח צה"ל איתר הלילה מנהרה נוספת ברצועת עזה. קצין בכיר בצה"ל מסר כי כוחות הצבא ממשיכים בפעילות זיהוי והשמדת מנהרות ברצועה.

05:30: רקטה התפוצצה לפני זמן קצר בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון. לא דווח על נזק או נפגעים.

05:00: אזעקת "צבע אדום" נשמעה במועצה האזורית חוף אשקלון.

01:39: צה"ל מאשר כי כוחות הצבא ביצעו אמש ירי ארטילרי נקודתי לעבר רצועת עזה. זאת, בתגובה לשיגורי פצצות המרגמה לעבר יישובי עוטף עזה במהלך ההפוגה ההומניטרית. לא נמסרו פרטים נוספים.

01:12: גורמים מדיניים טוענים כי במהלך הפסקת האש ההומניטרית ביממה החולפת, כוחות צה"ל נטרלו ארבע מנהרות ברצועת עזה. אותם גורמים הדגישו כי צה"ל ימשיך לפעול נגד המנהרות במקביל להפסקת האש ההומניטרית, גם במהלך 24 השעות הקרובות.

00:50: דובר חמאס ברצועת עזה, סמי אבו זוהרי, מסר כי ארגונו אינו מקבל את ההפוגה באש, עליה הכריזה ישראל למשך היממה הקרובה. לדבריו, על צה"ל להסיג תחילה את כוחותיו הקרקעיים מרצועת עזה.

00:06: שש רקטות התפוצצו בחצי השעה האחרונה בשטחים פתוחים במועצות האזוריות מרחבים, אשכול ובשער הנגב. לא דווח על נזק או נפגעים.

00:02: חמאס מנסה לרכוש מקוריאה הצפונית רקטות וציוד תקשורת על מנת להמשיך ולהילחם בישראל – כך דווח ב"דיילי טלגרף". על פי דיווח של גורמים ביטחוניים, חמאס מנסה למלא את מלאי הרקטות שלו שהידלדל במהלך מבצע "צוק איתן". ערכו של ההסכם בין חמאס לפיונגיאנג נאמד במאות אלפי דולרים, וחלקו הועבר כבר באמצעות חברת קש לבנונית, שבסיסה בביירות.

הריסות בשכונת שג'אעיה שברצועת עזה, 26 ביולי 2014. אל קודס, מערכת וואלה! NEWS
הריסות בשכונת שג'אעיה לאחר הפצצות צה"ל/מערכת וואלה! NEWS, אל קודס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully