וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופת בן 3 נמצאה בערימת אבנים באתר בנייה בגליל

29.3.2014 / 0:38

הוריו של הפעוט דיווחו על היעדרותו למשטרה, וגופתו אותרה באתר בנייה סמוך לביתם, מדרום לכרמיאל. לפי החשד, משאית שנשאה אבנים פרקה את תכולתה באתר, והפעוט נקבר תחתיה

אחמד ח'אלד נעים שנהרג באתר בנייה בערב א-נעים. בוקרא, עיבוד תמונה
נעים בן השלוש שקיפח את חייו באסון/עיבוד תמונה, בוקרא

גופתו של אחמד ח'אלד נעים, פעוט בן שלוש נמצאה אמש (שישי) בערימת אבנים, סמוך לאתר בנייה בכפר הבדואי ערב א-נעים, שבגליל התחתון, מדרום לכרמיאל. הוריו של נעים דיווחו למשטרה על היעדרותו כשעה לפני שנמצאה גופתו, ובמהלך הסריקות סמוך לבית המשפחה אותר הפעוט. צוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותו.

סגן-ניצב מעוז בן-סבו, מפקד תחנת משטרת משגב, סיפר לוואלה! חדשות כי האירוע החל בשעה 15:30, כשההורים הבינו שהילד נעלם. "הם יצאו לחפש אותו, סרקו את הכפר, בדקו אצל השכנים, חיפשו בבית המשפחה, ולאחר שלא מצאו את הילד - הם דיווחו על כך למשטרה בשעה 18:15". כשהגיעה הניידת למקום, סיפרה המשפחה לשוטרים כי לאחרונה מתבצעות עבודות תשתית של פריצת כביש גישה לאזור הבית, וכי כלים כבדים פעלו לאורך כל היום בקרבת הבית. "הטרקטור העמיס על משאית אבנים ועפר וזו פרקה את החומר בסמוך לבית", סיפרו.

שתי גופו נמצאו ברכב שרוף בטייבה. שלומי גבאי
הפעוט כנראה נהרג מפריקת משאית שנשאה אבנים/שלומי גבאי

"כשהמשפחה מסרה את הפרטים, התחלנו בעבודות חשיפה של ערימת האבנים והעפר, וזמן קצר לאחר תחילת החשיפה נמצא הילד ללא רוח חיים", סיפר בן-סבו. נהג המשאית עוכב ונחקר בתחנת המשטרה בחשד לרשלנות, והוא מכחיש כל קשר למקרה. הוא נכלא ויובא במוצאי שבת לדיון בהארכת מעצרו.

אם אכן מדובר בתאונה מחרידה, יידרשו כנראה גם ההורים להסביר כיצד איפשרו לילדם הקטן להסתובב בלי השגחה במקום בו נעים כלי רכב כבדים. עם זאת, לא נפסלים כיווני חקירה אחרים.

אף שעדיין לא ברור אם מדובר בתאונה, זהו לא האירוע הראשון בתקופה האחרונה בו נהרג ילד באתר בנייה. בחודש נובמבר האחרון נמחץ למוות ילד בן 10 כשקיר מבנה ביישוב בפזורה הבדואית ליד נבטים קרס עליו. הוא פונה במצב קשה, אולם בבית החולים קבעו את מותו. אחיו של הילד, בן 5, נפצע באירוע בינוני. מחקירת המקרה נמצא כי הקיר התמוטט מפגיעת טרקטור במהלך הריסה יזומה של המבנה.

(עדכון ראשון: 20:16)

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

מפת האזור בו נמצא הפעוט מת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully