וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבשים אכלו מריחואנה בשווי 20,000 שקלים

בעלת חווה הבחינה באשפה זרוקה סמוך לעדר כבשים. כשהגיעה לפנות את הזבל, גילתה שמדובר בשקי קנאביס שנאכלו על ידי היונקים המאושרים

גידול של מריחואנה רפואית לחולי סרטן על ידי חברת תיקון עולם. רויטרס
עדיין לא ברור מי השליך את השקים אל תוך שטח החווה _צילום: רויטרס)/רויטרס

נלי באד, מנהלת חווה באנגליה, הבחינה שמשהו אינו כשורה עם הכבשים שלה. אחרי הכל, לא בכל יום היונקים הצמריריים מועדים על הדשא ומשמיעים קולות מוזרים. כאשר באד הבחינה בשקיות אשפה שחורות מונחות ליד הכבשים, היא מיהרה לפנות את המפגע, אך הריח החריף שהכה באפה כשהגיעה למקום לא הותיר מקום לספק: הכבשים אכלו מריחואנה. הרבה מריחואנה.

בדיקות שנערכו במקום העלו כי הכבשים אכלו שבעה שקים שהכילו מריחואנה בשווי 4000 פאונד. "בהתחלה חשבתי שמישהו השליך אשפה. ניגשתי לאסוף אותה כדי שהכבשים לא יאכלו שקיות פלסטיק שחורות, אבל כשהגעתי חשתי בריח חזק של צמח הקנאביס. הניחוח היה חזק מאוד והורגש למרחק. אין לי מושג איך הסמים הגיעו לחווה, אבל בסמוך אליה יש שביל הליכה פתוח דרכו יכולים לעבור זרים", סיפר נלי.

השוטרים שהגיעו למקום לקחו את שאריות הסם לבדיקה, אבל הם הביעו ספק לגבי המקור. אחרי הכל, הכבשים אכלו חלק נכבד מהראיות. מנהלת החווה, שלא שמעה על טרנד הטבעונות ששוטף את העולם, אינה מודאגת מהשפעת הסם על הכבשים: "אספר לכם אם לבשר שלהן יש טעם שונה מהרגיל בשבוע הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully