וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי מורות מואשמות שקיימו שלישייה עם תלמיד

שתי מורות לאנגלית בבית ספר תיכון בארה"ב חשודות שקיימו בנפרד יחסי מין עם תלמיד בן 16, ואז הזמינו אותו לבית אחת מהן שם צילמו את עצמן מקיימות איתו שלישייה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלה המורות -שלי דופריינס/מערכת וואלה!, צילום מסך

שתי מורות מבית ספר תיכון בלואיזיאנה, ארה"ב, מואשמות בניצול מיני של תלמיד וקיום יחסי מין עם קטין. על פי הדיווח ב"האפטינגטון פוסט", המורות, שלי דופריינס בת ה-32 ורייצ'ל רייספייס בת ה-24, המלמדות אנגלית בבית הספר התיכון "דסטראן", אף קיימו שלישייה עם התלמיד בן ה-16.

על פי כתב האישום הן נפגשו עם התלמיד בנפרד מספר פעמים ולפני כשבועיים אף נפגשו איתו יחד בבית אחת מהן, שם קיימו עמו שלישייה וצילמו חלק מהאקטים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונת המעצר של המורות/מערכת וואלה!, צילום מסך

דופריינס, אמא לשלושה ילדים שמלמדת בבית הספר כבר עשר שנים, נעצרה ביום שלישי ושוחררה בערבות של 200 אלף דולרים, כשהיא רשאית לעזוב את ביתה רק למפגשים עם רופאים, פסיכולוג וביקורים בכנסייה. רייספייס, המלמדת מזה שנתיים בבית הספר, הסגירה את עצמה למשטרה ביום רביעי ונמצאת עדיין במעצר.

המשטרה פתחה בחקירת המקרה בשבוע שעבר, לאחר שלחלק מהמורים בבית הספר נודע כי אחד מהתלמידים מתגאה באוזני חבריו כי הוא שוכב עם המורות. בעקבות כך הוגשה תלונה למשטרה והמורות הושעו מבית הספר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully