וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כדור שיער במשקל 4 ק"ג הוצא מבטנה של נערה

כשהוריה של בחורה בת 18 מקירגיזסטן שמו לב שהיא משילה משקל רב ולא מצליחה לאכול, הם פינו אותה לבית החולים. שום דבר לא הכין אותם למה שהוצא מבטנה

עריכה: קשת סידי, קריינות: אביב אברמוביץ'

כשאייפרי אלכסיבה בת ה-18 הגיעה עם הוריה לבית חולים בקירגיזסטאן, היא סבלה מכאבי בטן כל כך חזקים, עד שלא הצליחה לאכול שום דבר ואפילו לא לשתות מים. היא השילה משקל רב, וההורים המודאגים התעקשו על אשפוז. אחרי סדרת בדיקות וצילומי רנטגן הרופאים הבינו כי המעיים של אייפרי חסומים, והיא הוכנסה לניתוח חירום. הסיבה הביזארית לכאבי הבטן העזים של אייפרי התגלתה עד מהרה: כדור שיער במשקל של 4 קילוגרמים שחסם את כל מערכת העיכול שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נהגה לאכול שיער וסיבים שאספה משטיחים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבחורה הצעירה סבלה מהרגל מגונה ומסוכן במיוחד: היא הייתה אוספת שיער וסיבים משטיחים בבית הוריה ואוכלת אותם. כמו כן, נהגה אייפרי ללעוס את קצוות שיערה שלה. "הבטן שלה הייתה כל כך גדולה נפוחה משיער וסיבי שטיח, עד שהגוש העצום פשוט קפץ החוצה ברגע בו חתכנו את בטנה", סיפר בחדיר בבזוב, הרופא המנתח שאמר כי לדעתו הבחורה הצעירה בריאה לחלוטין מבחינה נפשית. כעת אייפרי מתאוששת מהניתוח הקשה שעברה, וכבר הבטיחה לצוות הרפואי ולהוריה שתפסיק עם ההרגל המסוכן שכמעט והביא למותה.

  • עוד באותו נושא:
  • שיער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully