וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הומלס פרץ לבית השחקנית- היא נלכדה על הגג

כאשר חסר בית לוקה בנפשו פלש לביתה של בחורה צעירה, היא לא איבדה את העשתונות אלא יצאה מהחלון והתקשרה למשטרה. מה קרה כשהוא צץ מאחוריה? צפו בתיעוד

צילום מסך

כנראה שזה הסיוט של כל בחורה שמתגוררת בגפה: חסר בית לוקה בנפשו פרץ לביתה של מלורה ריברה, שחקנית צעירה המתגוררת בלוס אנג'לס. ריברה לא איבדה את עשתונותיה כשנתקלה בפולש: היא זחלה מהחלון אל הגג, לא לפני שלקחה את הטלפון הנייד והתקשרה למשטרה.

"בשניה שראיתי אותו בתוך הבית, ידעתי ששנינו לא נוכל להשאר שם. לא רציתי להתעמת איתו בשום צורה כי לא ידעתי מה היו הכוונות שלו כשהוא פרץ לדירה", סיפרה הצעירה המבוהלת. המשטרה הגיעה והקיפה את הבית, אך לפתע קרה משהו לא צפוי, והפורץ המפחיד הופיע על הגג, ממש מאחורי מלורה, שחקנית שהופיעה בתפקיד משנה בסרט של ויטני יוסטון "ספארקל".

מלורה ריברה מסתתרת על גג בזמן שגבר זר פלש לביתה. יוטיוב, צילום מסך
מפחיד!/צילום מסך, יוטיוב

"הפחד הכי גדול שלי היה שהוא ייבהל מהמשטרה, ויגיע להתחבא ממש לידי", סיפרה מלורה שהייתה במיטה בשעה שהפולש חדר לביתה. למרבה המזל, השוטרים הצליחו לפתות את הפורץ לרדת למטה, שם הוא נעצר. מלורה הורדה על ידי סולם שהובא למקום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מלורה ריברה מסתתרת על גג בזמן שגבר זר פלש לביתה. יוטיוב, צילום מסך
הצעירה האמיצה לקחה את הפלאפון והתקשרה למשטרה/צילום מסך, יוטיוב

"אני חושבת שכל מי שגר באיזור יכול לזהות שמסתובבים פה אנשים שלוקים בנפשם. זה חסר אחריות לתת להם לשוטט פה בלי להציע להם עזרה שתגן גם עליהם וגם עלינו", סיכמה ריברה את האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully