וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכב שטח ענק שעט לעבר הקהל בהולנד; שלושה נהרגו

29.9.2014 / 3:45

כלי הרכב הענק השתתף במופע ראווה בעיירה בהולנד. בסופו שעט לעבר הקהל, אשר ניסה להימלט. שלושה נהרגו ו-18 נוספים נפצעו, והנהג נלקח לחקירה. נבדקת תקלה שהובילה לתאונה המחרידה

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: קשת סידי

שלושה בני אדם נהרגו אתמול (ראשון) לאחר ש"מונסטר טארק" ענק שעט לעבר קהל שהגיע לצפות במופע הראווה בעיירה ההולנדית האקסברגן, סמוך לגבול גרמניה. 18 צופים נוספים נפצעו, שישה מהם באורח קשה.

בתיעוד של התאונה הקשה שפורסם ברשתות החברתיות, נראה כי כלי הרכב האימתני סטה ממסלולו לאחר שעבר שורת מכוניות חונות, והמשיך בהפלת מחסום בטיחותי, עד שנכנס בקהל שהיה במקום. שירותי החירום ההולנדיים הוזעקו למקום, כמו גם מסוק סיוע שהוקפת מגרמניה.

כשה"מונסטר טראק" מתקרב למחסום, ניתן לראות כמה עשרות צופים שמנסים להימלט, ונופלים על האדמה או עוברים בזריזות לחלק אחר של ההמון. לאחר ההתנגשות בקהל, מצליח כלי הרכב לבסוף לעצור. הנהג נעצר לחקירה משטרתית.

אחד ממארגני האירוע, חירלוף קאניס, אמר לרשת RTV Oost המקומית כי האירוע התקיים באישור, והוסיף כי גדר הוקמה במקום לשם שמירת על ביטחונם של הצופים. להערכתו, תקלה במערכת הבלמים של המשאית ככל הנראה גרמה לתאונה. אפשרות נוספת היא כי תקלה כלשהי הביאה לכך שדוושת הדלק נתקעה כשהיא לחוצה.

עוד בוואלה! חדשות:
צפו: דייגים מנסים ללכוד נחש אנקונדה עצום
מצמרר: רוח רפאים נקלטה בעדשת המצלמה
אסון במופע: "משאית מפלצת" דהרה לקהל, 6 נהרגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully