וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ההומלס ששורד ברחובות בזכות סקס מזדמן

הוא בן 26 ונזרק מבית הוריו לאחר שאימו מצאה אצלו סמים, אבל לאחרונה הוא הפך לכוכב רשת לאחר שסיפר בראיון כיצד הוא שוכב עם 4 נשים מדי שבוע, חי בביתן ואז חוזר לרחוב. צפו בכתבה שהפכה ללהיט

צילום מסך

מה הייתם עושים בכדי לשרוד לו הייתם מחוסרי בית? ככל הנראה שהתשובה "לקיים סקס מזדמן עם שורת נשים זרות" היא לא הדבר הראשון שהיה עולה לכם לראש. אבל מסתבר שזה עובד עבור ג'ו, הומלס בן 26 שכיכב בכתבה ב-"Elite Daily" ובסרטון שצבר כבר מעל לשני מיליון וחצי צפיות ביוטיוב בשלושה ימים.

ג'ו ההומלס ששורד בזכות סקס עם נשים. יוטיוב, צילום מסך
משוטט ברחובות ניו יורק ומקבץ נדבות/צילום מסך, יוטיוב

בכתבה טוען ג'ו כי הוא גורש מביתה של אמו בבוסטון כאשר היא מצאה את מחבוא הסמים שלו וכעת הוא משוטט ברחובות ניו יורק ומקבץ נדבות. לדבריו הוא מרוויח לעיתים 150 דולרים ביום אותם הוא מוציא על סמים, בירה זולה ואלכוהול – אבל גם על קניית שתייה לנשים בברים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ההומלס ששורד ברחובות בזכות סקס עם נשים. צילום מסך
"אני רואה הזדמנות ומנצל אותה"./צילום מסך

מסתבר שזה תרגיל ההישרדות של ג'ו – לטענתו הוא מסיים את הלילות שלו בבתים של נשים שונות (בממוצע ארבע נשים בשבוע להערכתו), ואז מבלה אצלן מספר ימים בדירה, ומנצל את הזמן להתקלח ולעשות כביסה. לדבריו "אני רואה הזדמנות ומנצל אותה".

ג'ו ההומלס ששורד בזכות סקס עם נשים. יוטיוב, צילום מסך
"אם אתה לא מצליח להשיג סקס אתה כנראה חרא רציני"/צילום מסך, יוטיוב

בראיון הוא מספר: "בגלל שיש שמונה מיליון בני אדם בעיר הזאת – אם אתה לא מצליח להשיג סקס אתה כנראה חרא רציני". למטרה זו הוא נכנס לבתי מרקחת, שם הוא מורח על ג'ל לשיער ומשפריץ על עצמו בושם מדוגמיות החינם ואז בוחר את אחת מארבע ה"תלבושות הטובות" שלו.

"אני ניגש לבחורה ברחוב ואמר לה שאני אוהב אותה ורוצה להתחתן איתה" הוא מספר על שיטות הכיבוש שלו. ומסתבר שזה עובד לו - "רק השבוע ישנתי אצל מישהי ואתמול בערב יצאנו לשתות ואכלתי סרטנים כמו אנשים ברמה", הוא מספר.

ג'ו ההומלס ששורד בזכות סקס עם נשים. יוטיוב, צילום מסך
- "רק השבוע ישנתי אצל מישהי ואתמול בערב יצאנו לשתות ואכלתי סרטנים כמו אנשים ברמה"/צילום מסך, יוטיוב

"אני אולי ישן על קרטון ברחוב שניים או שלושה לילות בשבוע אבל אני קם כל יום ועושה מה שבז@# שלי", הוא מספר על חייו, "השעה היא שבע בבוקר ובחורות מעירות אותי ואומרות לי שהתעלפתי על המדרכה ושאני צריך ללכת הביתה. ואני אומר להן - אני כבר בבית!".

ג'ו ההומלס ששורד בזכות סקס עם נשים. יוטיוב, צילום מסך
"ובחורות מעירות אותי ואומרות לי שהתעלפתי על המדרכה"/צילום מסך, יוטיוב

"אני לא מחשיב את עצמי בטלן או קבצן", הוא אומר ומסביר שהוא מגדיר את עצמו כ"צועני" אבל בכל זאת הוא לא ממליץ לאף אחד לנסות לחיות כמוהו: "סגנון החיים הזה לא מתאים לכל אחד. בכלל, אם תסתכל על אלפי ההומלסים שמסתובבים ברחובות ניו יורק – אני היחיד שמסוגל לבצע את הטריק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully