וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מה קרה לחייל שלא הצליח לפתוח את המצנח?

חייל בצבא מקסיקו מצא את עצמו משתלשל ממטוס בגובה של 3,000 רגל לאחר שאימון צניחה השתבש. "כולם לפניו ביצעו את התרגיל חלק", סיפר עד ראיה. "אבל החוט של הבחור המסכן הזה נתקע"

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: גדי וינסטוק

אימון צניחה במקסיקו השתבש לאחר שאחד מחברי הצוות לא הצליח לפתוח את המצנח. בסרטון שמתעד את האירוע, נראה חייל לבוש במדי הצבא המקסיקני כשהוא משתלשל מחוץ למטוס שטס בגובה של 3,000 רגל (כ-914 מטרים). בקטע הדרמטי נראה הצנחן כשהוא מסתובב בחוסר אונים, בזמן שעמיתיו המבוהלים מנסים למשוך אותו חזרה לתוך המטוס.

אחד מהאנשים שהשקיפו על האימון סיפר: "הוא היה מספר 11 בתור לצניחה, כשכולם השליכו את עצמם אל מחוץ לכלי הטיס. כולם לפניו ביצעו את התרגיל באופן חלק והחבל שהיה מחובר למטוס ומשך את החוט שפותח את המצנח עבד אצל כולם בצורה מושלמת".

"אבל החוט של הבחור המסכן הזה כנראה נתקע במצנח שלו, כך שהוא השתלשל ונגרר מאחור, בלי יכולת לשחרר את עצמו", הוסיף. "במטוס נשארו עוד שלושה חיילים שקפצו ישר אחריו, הוא בר מזל שלא נפגע מאחד מהם".

החייל נמשך חזרה לתוך המטוס בהצלחה וניצל. כעת הוא מתאושש בבית החולים. הגורמים הרשמיים בצבא מקסיקו סירבו להגיב על האירוע ולא אישרו היכן בדיוק התרחש.

בשנה שעברה נהרג צנחן תאילנדי באימון לאחר שנתקל בתקלה דומה.

עוד כתבות שאסור לפספס:
צפו: פילות רוקדות לצלילי כינור
ביים חטיפה כדי ללכת למסיבה ללא חברתו
נס מול המצלמה: בן 6 נדרס ויצא ללא פגע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully