וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבארבי האנושית בת ה-16: "הכל טבעי אצלי"

לוליטה ריצ'י בת ה-16 מאוקראינה טוענת כי החזה הענק שלה, המותנים הצרות (בהיקף של כ-50 ס"מ) ופני החרסינה נטולות המבע - כולם טבעיים לגמרי. "רציתי להראות מושלמת"

לוליטה ריצ'י, הבארבי האנושית. פייסבוק, צילום מסך
"אני הפאם-פאטל האולטימטיבית"/צילום מסך, פייסבוק

האם ניתן להפוך ל"בארבי אנושית" בלי לעבור שום ניתוח פלסטי? זה מה שטוענת לוליטה ריצ'י בת ה-16 מאוקראינה. ריצ'י מבדילה את עצמה מכל הבארביות האנושיות עליהן דווח עד כה, כיוון שלדבריה החזה הענק שלה, המותנים הצרות (בהיקף של כ-50 ס"מ) ופני החרסינה נטולות המבע - כולם טבעיים לגמרי. למרות שברור שהיא השתמשה בהרבה מאוד איפור בכדי להשיג את מראה הבארבי שלה, היא טוענת כי מעולם לא עברה שום ניתוח או עשתה דיאטה וכי התמונות שלה לא עברו פוטושופ.

בראיון שהעניקה ל"מטרו" הבריטי היא סיפרה על תשומת הלב הרבה שהיא מקבלת בבית הספר התיכון אליו היא הולכת בקייב ועל כל הבנים שמחזרים אחריה, אותם היא דוחה כיוון ש"הם לא מעניינים אותי. כולם כל הזמן אומרים לי כמה הם מקנאים בי וכמה טוב אני נראית. כל הבנים בבית הספר רוצים אותי, אבל אני לא רוצה אותם. הם לא לטעמי".

לוליטה ריצ'י, הבארבי האנושית. פייסבוק, צילום מסך
"כל הבנים בבית הספר רוצים אותי, אבל אני לא רוצה אותם. הם לא לטעמי"/צילום מסך, פייסבוק

היא סיפרה כי התחילה להתלבש כמו בארבי כי רצתה להראות מושלמת ואף טוענת כי על כל הנשים לשאוף להשיג שלמות שכזו. לשאלה מי מקור ההשראה שלה היא ענתה "אני".

בראיון שהעניקה ל"מטרו" הבריטי, היא עקצה את שאר הבארביות האנושיות ואמרה כי "המראה שלי טבעי ונראה לי שהשגתי את התוצאות הטובות ביותר. אני הפאם-פאטל האולטימטיבית. מעולם לא שמעתי אפילו על ולריה לוקיאנובה (בארבי אנושית נוספת שמגיעה אף היא מאוקראינה)".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
לוליטה ריצ'י, הבארבי האנושית. פייסבוק, צילום מסך
ככה היא נראית ללא איפור/צילום מסך, פייסבוק

למרבה ההפתעה, גם לוקיאנובה טוענת בתוקף כי המראה שלה טבעי והיא הגיעה אליו באמצעות דיאטה ואימוני כושר ולא עברה שום ניתוח פלסטי (למעט שתלי הסיליקון בחזה שלה ועדשות המגע הכחולות שהיא שמה בעיניים).

גם אלינה קובלוסקיה, הבארבי האנושית השלישית שמגיעה מאוקראינה, טוענת שלא עברה שום ניתוח פלסטי. לעומתן, ג'סטין ג'דליקה הודה בגלוי כי עבר 140 ניתוחים פלסטיים כדי להיראות כמו בובת קן,

עוד בנושא
”חייזר גזעני מהחלל”: הבארבי האנושית פותחת את הפה
כשקן פגש את בארבי: ”לא מבין למה היא מעניינת”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully