וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלה גילתה: החתן ביים מותו כדי לברוח מהחתונה

חודשים ספורים לפני החתונה, קיבלה אלכס שיחת טלפון מאביו של ארוסה שבישר לה על מותו בתאונה. רק אח"כ היא גילתה: זה לא היה חמה לעתיד בטלפון, אלא הארוס עצמו, שניסה להתחמק מהחתונה

צילום מסך

אלכס לנצ'סטר, בריטית בת 23, הייתה שבורה לאחר שקיבלה שיחת טלפון מאביו של ארוסה, טאקר בלנדפורד, שבישר לה כי בנו, אהבת חייה, נהרג בתאונת דרכים בארה"ב חודשים ספורים לפני חתונתם. לאחר שניסתה לעכל את החדשות הנוראיות ולהתמודד עם האובדן, היא התקשרה להוריו של טאקר בכדי להתנחם יחד איתם. בשיחה הזו היא גילתה שטאקר חי ובריא לגמרי וניסה לביים את מותו בכדי להתחמק מהחתונה.

בני זוג שביטלו חתונה לאחר שהחתן ביים את מותו. פייסבוק, צילום מסך
"הייתי צעירה, נאיבית ומאוהבת". טאקר ואלכס, כשהוא עוד היה "בחיים"/צילום מסך, פייסבוק

על פי הדיווח ב"דיילי מירור", הכלה לעתיד הייתה נלהבת לבשר לבן זוגה, שחי ועובד בארה"ב ואיתו לא התראתה מספר חודשים, על כל ההכנות שהיא עשתה לקראת חתונתם. אבל טאקר עצמו התחזה לאביו בשיחת הטלפון ואמר לארוסתו: "אלכס, זה אבא של טאקר. אין דרך קלה להגיד את זה. אני מצטער, אבל... טאקר מת". בהמשך השיחה הוא סיפר לה כי בן זוגה סבל מדיכאון והשליך עצמו מול רכב נוסע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
בני זוג שביטלו חתונה לאחר שהחתן ביים את מותו. פייסבוק, צילום מסך
היו אמורים להתחתן בשבוע שעבר/צילום מסך, פייסבוק

כאשר היא התקשרה לאחר מכן להוריו של טאקר בכדי להשתתף בצערם ולברר פרטים לגבי ההלוויה, היא נדהמה לגלות שלא רק שלאמו לא היה מושג על איזה תאונה היא מדברת, אלא שהיא מעולם לא שמעה על החתונה המתוכננת והייתה משוכנעת שהם בכלל נפרדו. בשלב הזה התחילה אלכס להבין את גודל התרמית של בן זוגה. "כל מה שאני עשיתי היה לאהוב אותו" היא אמרה", אבל אחרי זה לא נראה לי שאוכל לאהוב גבר נוסף".

בני זוג שביטלו חתונה לאחר שהחתן ביים את מותו. פייסבוק, צילום מסך
"לא נראה לי שאוכל לאהוב גבר נוסף"/צילום מסך, פייסבוק

בני הזוג הכירו באוגוסט 2012 בעיר מגוריו של טאקר, בקונטיקט, בזמן שאלכס הייתה שם בשנת לימודים. הם התארסו עוד לפני שחזרה לבריטניה ואם הכל היה הולך לפי התוכניות שלה, הם היו מתחתנים בארה"ב בשבוע שעבר. במקום זאת, אלכס כרגע נופשת בארה"ב, לבדה ומודה "במבט לאחור, כל סימני האזהרה היו שם והייתי צריכה להבחין בהם ולדעת שהוא לא מתכוון להתחתן איתי. אבל הייתי צעירה, נאיבית ומאוהבת".

ואיך מסביר טאקר את מעשיו? בראיון ל"האפטינגטון פוסט "הוא הודה: "אני אדם נוראי. אני יודע שלא הייתי צריך לעשות את זה, אבל לא ידעתי מה לעשות. אלכס היא בחורה מדהימה, אבל נבהלתי ורציתי לצאת מההזוגיות הזו. זה התקדם מהר מדי ואחנו גרים ביבשות שונות וזה היה מאוד קשה. הרגשתי שאני לא מסוגל לספר לה את האמת וחשבתי שאני אוכל לדחות את הכל בצעד הזה".

  • עוד באותו נושא:
  • חתונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully