וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מורה העניקה ריקוד אירוטי לתלמיד מול הכיתה

תלמיד בן 15 התלונן כי ביום הולדתו הושיבה אותו המורה מול כל הכיתה והתחככה בו בריקוד אירוטי, בשיאו דחפה את ראשה בין ברכיו. כעת היא תצטרף להסביר את מעשיה בבית המשפט

המורה פלישיה סמית' המואשמת בביצוע ריקוד אירוטי לתלמיד. יוטיוב, צילום מסך
לאחר כארבע דקות של ריקוד היא חיבקה את התלמיד ואמרה לו: "אני אוהבת אותך, בייבי. יום הולדת שמח"/צילום מסך, יוטיוב

מורה בחטיבת ביניים ביוסטון, טקסס העניקה לאחד מתלמידיה מתנת יום הולדת ששניהם ככל הנראה לא יישכחו - ריקוד אירוטי (לאפ-דאנס) מול כל הכיתה. נגד המורה, פלישיה סמית' בת ה-42, הוגש כתב אישום השבוע באשמת יחסים שאינם הולמים עם קטין, כך דווח בתקשורת המקומית.

התלמיד בן ה-15 סיפר כי כאשר נכנס לכיתה ביום הולדתו תפסה אותו המורה, העמידה אותו במרכז הכיתה וכאשר הפעמון צילצל היא הציבה כיסא מול כל שאר התלמידים והורדתה לו לשבת עליו. בשלב זה החלה להתנגן מוזיקה והמורה התחככה בתלמיד תוך ביצוע תנועות ריקוד אירוטיות כבשיאן היא יורדת על ברכיה ומרכינה את ראשה אל בין רגליו. לדברי התלמיד הוא "הפליק על ישבנה של המורה מספר פעמים" ולאחר כארבע דקות של ריקוד היא חיבקה אותו, אמרה "אני אוהבת אותך, בייבי. יום הולדת שמח".

עוד בוואלה! חדשות
טקסס: מורה כפתה מין אוראלי על תלמיד במשרדה
סדום והמורה: שלחה לתלמידיה סרטון סקס של עצמה

כאשר נחקרה המורה היא הודתה כי ביצעה את הריקוד, אולם לטענתה עשתה זאת לאור דרישה של שאר חבריו לכיתה ששיכנעו אותה לבצע זאת. לדבריה, היא זוכרת כי היא הסתובבה סביב הכיסא במהלך הריקוד ובשלב מסויים איבדה את שיווי המשקל ונפלה עליו, :לקול צחוקם של שאר התלמידים". דובר מטעם בית הספר מסר כי המורה הושעתה מתפקידה וכעת ייאלץ בית המשפט לקבוע האם ההתנהגות שלה מצדיקה גם מאסר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

צפו במורה מגיעה לבית המשפט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully