וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אב הסגיר למשטרה את בנו הנמלט בשידור חי

בזמן שהשריף התראיין לרשת הטלוויזיה המקומית וסיפר על עבריין שנמלט ממעצר - הגיע אביו של העבריין והגיש את בנו לידי השוטר ההמום - והכל תועד בשידור חי

עריכה: יאיר דניאל

השריף אלכס הודג' לא האמין שזה קורה לו. השריף ממיסיספי היה בעיצומו של ראיון בשידור חי בטלוויזיה המקומית, בו סיפר על צעיר בן 27 בשם מייקל פיליפס, שנמלט מוקדם יותר באותו יום ממעצר – לאחר שנתפס שותה בירה בזמן נסיעה באזור בו אסורה שתיית אלכוהול. לפתע עצר לידו רכב וממנו ירדו העבריין הנמלט ואביו, שניגש לשריף והודיע לו כי בנו הנמלט מסגיר את עצמו בכדי שיוכל לרצות את עונשו.

השריף הנדהם נשמע שואל "למה ברחת?" והאב עונה בשם בנו "הוא צעיר". השריף מיהר להודות לאב ולבן ואף אמר לבן הנמלט בזמן שהוא לוחץ את ידו כי "זהו דבר מאוד גברי מה שעשית כרגע". השריף אף הודה כי הוא מכבד את הבן על כך שהסגיר את עצמו: "זה מושלם. זה הדבר הכי טוב שהיית יכול לעשות ואני מכבד אותך על כך".

מול מצלמות הטלוויזיה: האב הסגיר את בנו למשטרה. צילום מסך
השריף הנדהם נשמע שואל "למה ברחת?" והאב עונה בשם בנו "הוא צעיר"./צילום מסך

כאן נגמרו האחווה והכבוד כאשר העבריין הנמלט ניסה לבדוק האם הוא יכול עדיין לשלם קנס ולהשתחרר ממעצר - השריף מיהר לשים עליו אזיקים, אמר לו "נדבר על זה אחר כך" ועצר אותו חזרה. על פי הדיווח של רשת NBC נראה כי בנוסף לעבירה המקורית בה נעצר הוא יואשם כעת גם בניסיון בריחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully