וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסתה להבריח אקדח טעון לכלא - באיבר מינה

סוהרת הבחינה ב"חפץ לא ידוע" באזור חלציה של צעירה בת 19, שנכלאה אתמול בטנסי. האקדח, שנגנב מרכבו של סוחר מכוניות, יוחזר לבעליו. "הוא יזדקק לאמבטיה של אקונומיקה"

צעירה מטנסי ניסתה להגניב אקדח טעון לכלא בתוך איבר מינה. משטרת קינגספורט, צילום מסך
דאלאס ארצ'ר מטנסי, שמואשמת בניסיון להבריח אקדח לבית הכלא/צילום מסך, משטרת קינגספורט

צעירה בת 19 מטנסי מואשמת כי ניסתה להבריח אתמול (שלישי) אקדח לבית הכלא בתוך איבר מינה. האקדח, שהיה טעון, התגלה על ידי סוהרת עירנית בבית הכלא בעיר קינגספורט, שבמהלך חיפוש על גופה שמה לב לחפץ חשוד באזור חלציה.

הצעירה, דאלאס ארצ'ר שמה, נכנסה אתמול לבית הכלא לאחר שהורשעה בנהיגה בשלילה. לפי המשטרה, תוך כדי החיפוש השגרתי שנערך על גופה טרם כליאתה, זוהה "עצם לא ידוע" בגופה. שוטרת וסוהרת ליוו את ארצ'ר לשירותים לצורך בדיקה נוספת, בה התגלה אקדח בקוטר 0.22 אינץ' בתוך איבר מינה, כשהוא טעון בכדורים.

עוד ידיעות שאסור לפספס:
הצעיר יתעשר מהסרטון בו נראה חוטף בעיטה בראש?
תיעוד נדיר: נמר השתולל ותקף תושבים בכפר בהודו
צפו: חצה את הפסים באור אדום - וניצל מפגיעת רכבת

הסיפור קיבל תפנית מעניינת לאחר שהתגלה כי האקדח, ששוויו הוערך ב-250 דולרים, נגנב מרכבו של ג'ון סאותר בן ה-70, תושב קינגספורט וסוחר מכוניות בגמלאות.

בראיון לכלי תקשורת מקומי, אמר סאותר שהנשק נגנב מרכב הפורד מוסטנג שלו, שכל תכולתו נשדדה ב-2013 כשהחנה אותו בחנייה ציבורית בעיר. "אבוי לי", אמר לאחר ששמע את הנסיבות שבהן נמצא הנשק, אך הוסיף שבכל זאת היה מעוניין לקבלו בחזרה, לאחר שיעבור "אמבטיית אקונומיקה", כדבריו.

למרבה הפליאה, זו לא הפעם הראשונה שמתרחש מקרה מעין זה בארצות הברית. רק בשנה שעברה אישה בשם כריסטי דוסון האריס נידונה ל-25 שנות מאסר לאחר שניסתה להגניב לכלא באוקלהומה אקדח מסוג דומה באיבר מינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully