וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עושות 2 נערות אוסטריות במחנה אימונים בסוריה?

האינטרפול מחפש אחרי הצעירות, שהודיעו כי נסעו להילחם "מלחמת קודש" והעלו תמונות עם רובים לצד מורדים איסלאמים. לחבריהן כתבו: "לא ימצאו אותנו לעולם"

סמרה קסינוביץ' בת ה-16 וסבינה סלימוביץ' בת ה-15, שהצטרפו למורדים הסורים. אינטרפול, צילום מסך
סמרה קסינוביץ' בת ה-16/צילום מסך, אינטרפול

האינטרפול, ארגון השיטור הבינלאומי, מחפש אחרי שתי נערות אוסטריות ממוצא בוסני שנעלמו מבתיהן בווינה לפי שבוע וחצי, ושעל פי החשד טסו לסוריה כדי להצטרף לשורותיה של קבוצת מורדים איסלאמית.

לפי הדיווח אמש (שישי) ב"דיילי מייל" הבריטי, סמרה קסינוביץ' בת ה-16 וסבינה סלימוביץ' בת ה-15, נולדו באוסטריה למשפחות פליטים. אלה היגרו מבוסניה שסועת הקרבות בשנות התשעים. עזיבתן הפתאומית עוררה את דאגתם של הוריהן, שערכו חיפוש ברשת האינטרנט כדי לגלות רמזים אפשריים על מקום הימצאן. ההורים גילו שהשתיים כתבו בדף הפייסבוק שלהן כי נסעו להילחם "מלחמת קודש". ההורים לא מאמינים שההודעות נכתבו על ידי בנותיהן, אך מודים כי לאחרונה החלו שתי הבנות לפקוד את המסגד המקומי, שאת התפילות בו מעביר אימאם קיצוני.

עוד חדשות בעולם
שלב אחר שלב: הטעויות שהובילו לאסון המעבורת
58 הרוגים בהתקפה על בסיס או"ם בדרום סודאן
אוקראינה: המנשרים האנטישמיים בדונייצק - מזויפים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונה שהעלו שתי הנערות לפייסבוק, כשהן לבושות ב"ניקאב"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בימים האחרונים העלו סמרה וסבינה תמונות לפייסבוק, שבהן הן נראות נושאות רובי קלצ'ניקוב ועומדות לצדם של חמושים. בפוסט האחרון שלהן כתבו השתיים כי הן מתכננות להתחתן כדי להפוך ל"לוחמות קודש", ואף הסבירו כי "המוות הוא מטרתנו". כמו כן, הן שלחו הודעות לחבריהן שבהן סיפרו על חייהן החדשים ועל כך ש"אף אחד לא ימצא אותנו לעולם".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונה שהעלתה סמרה, שבה היא נראית אוחזת בנשק לצדם של מורדים איסלאמים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרשויות באוסטריה סבורות, בהתבסס על התמונות שפרסמו הנערות באינטרנט, כי שוהות במחנה אימונים בסוריה, ולא רק שהן כבר נשואות, אלא שהן גרות בבתים משותפים עם בעליהן הטריים. התקשורת באוסטריה טוענת כי שתי הנערות שודלו לטוס לסוריה, על מנת להפוך לנציגות המורדים בגיוס צעירים מוסלמים מאירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully