וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצלמת האבטחה גילתה: הכלבה היא משחיתת הצמיגים

תושבי הכפר הבריטי ברמפטון לא ידעו מי משחית את רכביהם, עד שמצלמת אבטחה תיעדה כלבת בורדר קולי נושכת צמיג של מכונית חונה. הבעלים: "אנו מזועזעים, היא כלבה טובה"

צילום: מצלמות אבטחה, עריכה: יאיר דניאל

(סרטון מצלמת האבטחה שתפס את האחראית על חם)

כלבה מגזע בורדר קולי שתועדה שלשום (שלישי) במצלמת אבטחה נושכת צמיג מכונית הביאה לסיומה של תעלומה בת כחצי שנה, במסגרתה הושחתו עשרות צמיגים בלפחות עשרה רכבים בכפר ברמפטון שבמחוז קאמבריה שבאנגליה. תושבת ברמפטון שנאלצה להחליף תריסר צמיגים, התקינה את המצלמה שתיעדה את הכלבה נושכת צמיג בחוזקה. הבעלים של הכלבה לא היה מודעים למעשים.

הכלבה ג'ס עשתה את המעשים בעת הטיול היומי שלה, כשלא הייתה קשורה. השוטר סיימון אמוס ממשטרת קאמבריה, שפיענח את המקרה, אמר: "הכלבה תועדה מתקרבת אל המכונית, ובתחילה היא נראית כמי שרק מרחרחת את הגלגלים, אבל כשמסתכלים מקרוב ניתן לראות אותה נושכת אותם". עד אז החשד היה שמדובר באדם שעשה את הנזק באמצעות סכין.

במהלך ששת החודשים האחרונים התקבלו תלונות רבות של תושבים נזעמים במשטרה, שהייתה חסרת אונים אל מול האירועים. "יצרנו קשר עם הבעלים של הכלבה, זוג קשישים, שהיו מאוד מופתעים מהעניין והתנצלו עמוקות", הוסיף השוטר אמוס. "הם הבטיחו כי מעתה יקשרו את ג'ס ברצועה".

ג'ין מורגן בת ה-76, הבעלים של ג'ס, אמרה לדיילי מייל כי היא ובעלה חשים "מושפלים". "ג'ס נמצאת אצלנו כשנתיים וחצי והיא הכלבה הכי ממושמעת שהייתה לנו. החדשות הללו זעזעו אותנו", אמרה מורגן והוסיפה: "לא האמנתי עד שראיתי את הסרטון של מצלמת האבטחה. המחשבה שג'ס עשתה זאת העציבה אותי מאוד. היא כלבה טובה".

הדיילי מייל דיווח כי הזוג מורגן פיצו את המתלוננים בגין הנזק שגרמה הכלבה. מהמשטרה המקומית נמסר: "העבריינית נתפסה, עכשיו אנו מקווים שהתופעה תיפסק".

עוד סיפורים שאסור לפספס:
אחרי 43 שנה: פוענחה היעלמות שתי נערות בארה"ב
תמונות סקסיות של האשה גרמו לבעל לשכור רוצח
מכת דם: צפו בתופעה הנדירה בה נצבע הירח באדום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully