וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקיסטן: אחים קניבלים קצצו גופת ילד והכינו תבשיל

השניים נעצרו לאחר ששכניהם דיווחו על צחנה עזה שעלתה מביתם, שם אותרו גולגולת של פעוט וסיר חשוד. בעבר הורשעו באכילת אישה. למרבה ההפתעה, קניבליזם אינו מחוץ לחוק בארצם

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

שני אחים מפקיסטן נעצרו אתמול (שני) בחשד למעשה קניבליזם, לאחר שגולגולתו וחלקים מגופו של פעוט נמצאו בביתם. היום הורה שופט במחוז סרגודה שבמרכז המדינה לעצור לשבוע את פרמאן ועריף עלי, על מנת לחקור את המקרה החולני. המשטרה פשטה על ביתם של השניים בעיר דאריה חאן, לאחר ששכנים התלוננו על צחנה עזה שעולה מהמקום, וחלקם אף העידו כי הבחינו באחים מסתובבים בבית הקברות המקומי.

פרמאן ועריף עלי מוחמד, שני אחים מפקיסטן החשודים בקניבליזם. אפריל 2014. AP
עריף עלי/AP

"מצאנו גולגולת של ילד קטן, בן שנתיים או שלוש", אמר אמיר עבדוללה חאן, מפקד המשטרה בדאריה חאן, לרשת BBC. "הם ככל הנראה הוציאו את גופתו מהקבר, אבל עדיין לא ברור מי הילד והיכן היה קבור". חאן סיפר כי עריף עלי, שהיה בבית כשהשוטרים נכנסו אליו, נעצר ראשון. "בחקירה ראשונית הוא הודה שקצצו את גופת הילד ובישלו אותה, אבל הטיל את מלוא האחריות על אחיו הבכור והכחיש שסייע לו או אכל מהתבשיל", ציין. האח פרמאן נעצר גם הוא מאוחר יותר. בנוסף לגולגולת ולאיברים אחרים שהמשטרה איתרה בבית ואשר נשלחו למעבדה, נמצא גם סיר, שבו השתמשו כנראה לבשל את הארוחות המחרידות.

למרבה הזוועה, מתברר כי אין זו הפעם הראשונה שהאחים עלי – שננטשו על ידי נשותיהם וילדיהם – מעורבים באכילת בני אדם. ב-2011 נשלחו השניים לשנתיים מאסר אחרי שהורשעו בכך שהוציאו גופה של אישה מקברה, בישלו אותה ואכלו לשובע. הם שוחררו במאי, והדבר עורר מחאה חריפה בעיר מגוריהם. הסיבה לעונש הקצר נעוצה בעובדה שהחוק בפקיסטן כלל לא אוסר על קניבליזם – השניים הורשעו בהתנהגות בלתי אנושית בגופה.

עוד חדשות מהעולם:
חוליית חיזבאללה נחשפה בתאילנד; "פועל בדרכים מפותלות"
אובמה לפוטין: רסן את הבדלנים באוקראינה
צפו: מדוע נצבע הירח באדום?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully