וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי זורק לפח 1.25 מיליון דולר?

תושב פנסילבניה, הרוכש כרטיסי לוטו דרך קבע, הזדעדע לגלות כי 25 הכרטיסים שהשליך לפח לאחר שסבר כי המספרים לא תאמו למספרים הזוכים היו שווים 50 אלף דולר כל אחד

ממלאים כרטיסי הגרלה לקראת הגרלת הלוטו השנייה בגדולה בניו יורק, ארצות הברית. רויטרס
האיש כל כך כעס שקנה באותו יום כרטיסים ב-400 דולר/רויטרס

מה הייתם עושים אם הייתם זוכים ביותר ממיליון דולר בלוטו? זוהי שאלה שבטח שאל את עצמו פעמים רבות תושב העיר יורק שבמדינת פנסילבניה בארצות הברית, שנהג לרכוש באופן קבוע כרטיסי לוטו במכולת השכונתית הסמוכה לביתו. אלא שכעת הוא לא יזכה לממש את תכניותיו, לאחר שהשליך כרטיסים בשווי 1.25 מיליון דולר לאשפה.

המוכרת במכולת, וונדי הינטון, סיפרה לכלי תקשורת מקומיים כי האיש רכש 25 כרטיסי לוטו בחודש שעבר. לדבריה, בכל יום הוא נהג לרכוש בין 20 ל-25 כרטיסים בעלות של כמאה דולר, ולמלא בהם את אותם המספרים. לדבריה, זמן קצר לאחר שפורסמו תוצאות ההגרלה, בדק האיש את המספרים, וככל הנראה קרא אותם לא נכון והשליך את הכרטיסים הזוכים, כל אחד בשווי 50 אלף דולר, לפח.

הינטון סיפרה כי כשגילה האיש על כך שאיבד כרטיסים בשווי של יותר ממיליון דולר הוא היה נסער מאוד. "הוא כעס", היא סיפרה. "הוא כל כך כעס שקנה באותו יום כרטיסים ב-400 דולר".

בארגון הלוטו של פנסילבניה פרסמו הודעה שבה קראו למי שמחזיק בכרטיסים הזוכים לפדות אותם עד ל-13 במרץ, ונדהמו כשגילו מה עלה בגורלם. "אוי, לא", אמרה דוברת הארגון, לורן בוטרו, והדגישה את החשיבות בבדיקת הכרטיסים. "אנחנו עושים מה שאנחנו יכולים כדי ליידע את הזוכים, אך לפעמים זה לא מספיק".

עוד חדשות מהעולם:
הירי בקנזס: "שאל את הקורבנות אם הם יהודים - וירה"
המטוס המלזי: צוללת מתקדמת תצא לאזור החיפושים
פקע האולטימטום של קייב: "הבדלנים עדיין בעמדות"

  • עוד באותו נושא:
  • לוטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully