וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנג'לינה ג'ולי" אנסה נהג מונית ותשלח לכלא

כפילה של השחקנית וחולת מין הזמינה לביתה נהג מונית ואילצה אותו לקיים איתה יחסי מין. כשלא הצליח לתפקד בפעם השלישית ברציפות היא דקרה אותו בסכין

לומניטה פריג'וק, כפילה של אנג'לינה גולי שמואשמת באונס ורצח של נהג מונית ברומניה. פייסבוק, צילום מסך
מעצבת את המראה שלה על פי דמותה של לארה קרופט. פריג'וק/צילום מסך, פייסבוק

בית משפט ברומניה גזר עונש מאסר של ארבע שנים על חולת מין וכפילה של השחקנית אנג'לינה ג'ולי - שכפתה יחסי מין על נהג מונית, ואחרי שאנסה אותו פעמיים דקרה אותו שש פעמים בסכין – כיוון שלא היה מסוגל לספק אותה בפעם השלישית.

על פי הדיווח של הדיילי מירור, המקרה ארע ברומניה בשנת 2012 וכעת הגיע לסיומו הדיון בבית המשפט. לומניטה פריג'וק בת ה-31 הורשעה אחרי שאנסה פעמיים באיומי סכין את נהג המונית ניקולא סטאן וניסתה להרוג אותו כיוון שסירב לקיים עמה יחסי מין בפעם השלישית ברציפות. פריג'וק מתפרנסת ככפילה של אנג'לינה ג'ולי ולפי חבריה היא מעצבת את המראה שלה על פי דמותה של לארה קרופט בסדרת הסרטים "טומב ריידר".

לומניטה פריג'וק, כפילה של אנג'לינה גולי שמואשמת באונס ורצח של נהג מונית ברומניה. פייסבוק, צילום מסך
סיפרה במשפט כי היא מאובחנת כסובלת מהפרעת מין והיא הייתה תחת השפעה חזקה של תרופות/צילום מסך, פייסבוק

פריג'וק סיפרה במשפט כי היא מאובחנת כסובלת מהפרעת מין והיא הייתה תחת השפעה חזקה של תרופות בזמן שהזמינה לביתה את נהג המונית ניקולה סטן, בכדי להעביר קופסאות עם בקבוקי יין. היא גררה אותו לתוך דירתה באיומי סכין גדולה, הורתה לו להתפשט ודרשה ממנו לקיים עימה יחסי מין מלאים ומין אוראלי. לאחר פעמיים בהם נאנס היא דרשה ממנו לספק אותה בפעם השלישית. כיוון שלא היה מסוגל לתפקד היא דקרה אותו בסכין שש פעמים לפני שהוא הצליח להימלט לחדר האמבטיה ולקרוא למשטרה.

בתחילה טענה פריג'וק כי היא הקורבן בפרשה, אולם היא נעצרה ובית המשפט גזר עליה חמש שנות מאסר, שהופחתו לארבע שנים בשל טענתה כי הייתה תחת השפעת תרופות. נהג המונית סיפר במשפט כי לא התנגד בצורה פיזית לאונס, כיוון שחשש כי במקרה כזה הוא יואשם באונס ולכן ניסה להימלט מבלי לפגוע בתוקפת. "אני חושב שהיא לא רגילה שמישהו אומר לה לא, כיוון שהיא נכנסה להתקף זעם ברגע שסרבתי לה", הוא אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

צפו בדיווח החדשותי על הפרשה

נהג המונית, אב לשלושה ילדים, סיפר כי הוא זכה לעונש לכל החיים, כיוון שאנשים לועגים לו על שסרב לסקס עם כפילה של אנג'לינה ג'ולי. "הם לא מבינים איך אמרתי לה לא, אבל הם צריכים להבין איך זה מרגיש שאשה משוגעת צועקת עליך עם סכין ביד", הוא שיחזר, "הם רק מסתכלים עליה ועלי וצוחקים. אבל נראה לי שאף אחד לא היה מצליח לתפקד תחת איומי סכין על צווארם, אפילו אם זו הייתה מיס רומניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully