וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לטאת ענק מטילה אימה על ביירות

1.9.2003 / 13:11

על פי החשד שיחרר אזרח גרמני לטאה טורפת מסוג "דרקון קומודו" באחד מפרברי העיר; הקורבנות: חתולים, כלב וסוס; הצבא ביקש סיוע מתכניות טבע

לטאת ענק מאיימת בשבועות האחרונים על חייהם של תושבי אחד מפרבריה של ביירות. כל המאמצים לתפוס את החיה האימתנית, שהוגדרה על ידי עדי ראייה כ"דרקון הקומודו הלבנוני", עלו בתוהו.

בבי.בי.סי דווח, כי על פי החשד, הלטאה הובאה ללבנון על ידי תושב גרמניה, ששחרר אותה לחופשי. עוד לפני שלושה חודשים טען אחד מתושבי הבירה הלבנונית כי הבחין ביצור המאיים, אך מכריו התייחסו אליו כאל משוגע. חשדם של התושבים החל להתעורר כשכמה חתולים, כלב וסוס הותקפו ונעלמו בנסיבות מסתוריות. כמה תושבים אף דיווחו שהבחינו בלטאה שוחה בבריכות הפרטיות שלהם.

כוחות המשמר האזרחי סורקים את האזור, אך אין בידם את הציוד המתוחכם הנדרש כדי ללכוד את הלטאה. כרגע מתמקדת פעילותם בניסיון לצלם את בעל החיים - במטרה להוכיח שהוא אכן דרקון קומודו. לצורך כך, פנו כוחות הביטחון לעזרתם של צוותי צילום של תכניות מדע וטבע.

דרקון קומודו הוא לטאת ענק טורפת המגיעה לאורך של שלושה מטרים. הדרקון חי באזור אחד בעולם - האי קומודו, המשתייך לאיים האינדונזיים. הלטאה הטורפת ניזונה בעיקר מצבאים, אולם בעבר כבר טרפה מספר בני אדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully