וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוטרים בירקון הצילו את חייו של צב ענק

שתי מטיילות הבחינו במהלך טיול בפארק הירקון בצב מים גדול שמוטל על גבו. הן פנו לעזרתם של שוטרים שחיפשו באזור גנבי רכב, ובכוחות משותפים הוחזר הצב למים

חיי צב מים ענק ניצלו בזכות שני שוטרים, שיחד עם אזרחים אכפתיים הצליחו להשיב למים את הצב, שגסס מחוץ להם. במשטרת תל אביב התקבלה היום (שני) בדואר האלקטרוני הודעה מאישה שסיפרה כי הבוקר, בעת שטיילה עם חברתה באזור שבע הטחנות בפארק הירקון, הן גילו צב מים ענק, שהתהפך על גבו וגסס מחוץ למים. האישה קראה לשוטרים שעברו במקום כשהם רכובים על אופנוע בחיפוש אחר גנבי רכב, והשוטרים ביחד עם אזרח שעבר במקום הצליחו להחזיר את הצב למים.

המטיילות, דינה ומרית, סיפרו כי "במהלך טיול בוקר רגוע, בחלקו הפראי יותר של פארק הירקון נגלה לעינינו גוף ורדרד ומוזר ששכב על שפת המים. מרחוק הוא נראה כמו צמד ברווזים חבוקים, אבל מקרוב יותר היה ברור שזהו צב מים ענק, שהתהפך על הגב ונמצא מחוץ למים. הוא בקושי נשם, ונראה כאילו הוא נמצא בשלבים אחרונים של גסיסה".

"מכיוון שהיינו רק שתיים", הן הוסיפו, "הסתכלנו על הצב בהרבה חמלה, אבל ידענו שלבד לא נוכל לעזור לו. הוא נראה כבד, חלקלק ורחוק מדי מהמים לכוחותינו", סיפרו המטיילות, "למזלנו, עברו באזור שני שוטרים ועובר אורח, שבמאמצים משותפים החזירו את הצב למים". המטיילות סיפרו כי השוטרים לא הסכימו לחשוף את שמותיהם, וגילו להן רק שהם ממרחב גוש דן של המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully