וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתרון סגן השר למצוקת המים: ייבוא מסוריה

איוב קרא, סגן השר לפיתוח אזורי, דן עם שגריר ארה"ב באפשרות לייבא מים מסוריה לרמת הגולן. לדבריו, "מי שחושב שהמהלך דמיוני, יקבל בשורות טובות בתוך תקופה קצרה"

האם סוריה תסייע לפתרון מצוקת המים בישראל? סגן השר לפיתוח אזורי איוב קרא נפגש היום (שלישי) עם שגריר ארה"ב בישראל ג'יימס קניגהם ודן עמו באפשרות לייבא מים מסוריה לרמת הגולן. בנוסף, דנו השניים בסוגיית כפר רג'ר.

בפגישה בירך השגריר על היוזמה לייבא מים מסוריה ואמר כי הוא תומך במהלכים שיביאו לחימום היחסים בין המדינות. הוא אמר לסגן השר כי בכוונתו לשתף בפרטי היוזמה את מקבילו בדמשק, שצפוי להיכנס לתפקיד בימים הקרובים.

השגריר קניגהם גם אמר לסגן השר כי בכוונתו לבקר בכפר רג'ר ולבחון את הסוגייה מקרוב, בתקווה שלבנון וישראל ימצאו פתרון בחסת האו"ם. בסיום מלחמת לבנון השנייה קבע האו"ם בהחלטה 1701 כי רק בנסיגת צה"ל מחלקו הצפוני של הכפר, תושלם נסיגת ישראל לקו הגבול הבינלאומי. צה"ל מחזיק כיום בשליש משטח הכפר.

לדברי סגן השר קרא, "הרגשתי בתום הפגישה כי ארה"ב נכונה לתמוך במהלכים הומניים וכלכליים שיקדמו את היחסים עם סוריה. אלה החושבים כי מהלך ייבוא המים הוא דמיוני, יגלו בתוך תקופה קצרה, כי משלחת מטעמי תצא לסוריה ותבשר בשורות טובות לחקלאים ברמת הגולן ולעם ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully