וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גור: מקווה שזכייתי תסייע למאבק הסביבתי

13.10.2007 / 0:04

חתן פרס נובל לשלום הודיע כי יתרום את חלקו בפרס. "אצדיק את הכבוד שניתן בי". גם פרס ואיציק התקשרו לברך

"אני מקווה שזכייתי תגדיל את המודעות העולמית לסכנות הטמונות בהתחממות הגלובלית"- כך הגיב אתמול (שישי) [[אל גור]] על זכייתו בפרס נובל לשלום. גור זכה בפרס הודות למלחמתו בהתחממות הגלובלית. הוא יחלוק את הפרס עם הפאנל הבין ממשלתי לשינויי האקלים.גור הוסיף כי "כעת יש למנף את המודעות הציבורית לאתגרים שעומדים בפנינו".

גור הודיע כי יתרום את חלקו בפרס ל"ברית להגנת האקלים", ארגון ללא מטרות רווח שהוא ייסד למען שינוי דעת הקהל בארה"ב ובעולם להתחממות הגלובלית. לדבריו,"אעשה את הכל כדי להצדיק את הכבוד שחברי הוועדה נתנו בי".

גור בחר שלא להתייחס לדיווחים שפורסמו לאחרונה כי בכוונתו להתמודד על מועמדות המפלגה הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית. פרשנים פוליטים בארה"ב מעריכים כי זכייתו בפרס עשויה להפוך אותו למועמד מוביל במירוץ.

"ברוך הבא למועדון הזוכים בפרס"

מערכת וואלה! חדשות מוסיפה:

נשיא המדינה [[שמעון פרס]] התקשר לגור וברך אותו על הצטרפותו ל"מועדון הזוכים בפרס נובל לשלום" . פרס אמר לגור כי פעילותו למען הסביבה גרמה למפנה דרמטי בדעת הקהל העולמית לנושא. גור אמר לפרס כי הוא מתרגש מהברכה ועוד יותר מתרגש לזכות בפרס שפרס עצמו זכה בו בעבר.

גם יושבת ראש הכנסת דליה איציק הצטרפה למברכים. בהודעה ששלחה, איציק הזמינה את גור לבקר בישראל ולהציג בכנסת את סרטו "אמת מטרידה". בהודעת הברכה ששלחה לגור נכתב עוד כי "התגייסותך הנמרצת למען שיפור החיים והעלאת המודעות לחשיבות ההגנה על איכות הסביבה ברחבי העולם מהווה תרומה בעלת ערך יוצא דופן לאנושות כולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully