וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחתם הסכם אזורי לשיתוף פעולה סביבתי

7.2.2007 / 17:12

היסטוריה: ראשי רשויות פלסטינים, ירדנים וישראלים חתמו על הצהרה לשיתוף פעולה בנושאי מים ואיכות סביבה

אתמול נחתמה הצהרה היסטורית בין ראשי רשויות פלסטינים, ישראלים וירדנים המכירה בחשיבות ובדחיפות של שיתוף פעולה חוצה גבולות בנושאי מים ו[[איכות סביבה]]. בטקס החתימה השתתפו למעלה מ-200 אנשים, ביניהם ראשי רשויות, תושבים, דיפלומטים ונציגיי תקשורת, השתתפו בכנס שנימשך יומיים ב[[ירדן]] ודנו בנושאים המשותפים.

במהלך הכנס נערך דיון ציבורי בהשתתפות ראשי הרשויות הפלסטינים, הישראלים והירדנים ופורסם קטלוג של פרויקטים קהילתיים חוצי גבולות, העוסקים בנושאי סביבה ומפגעים משותפים ודרכים להתמודדות עם מפגעים אלו. ראשי הרשויות זכו לתמיכתו של מר מייקל בלומברג, ראש העיר של ניו-יורק, אשר שיבח את פעילותם המשותפת. אחת ממטרות הכנס היא גיוס כספים עבור פרוייקטים למטרות סביבתיות משותפות.

ראשי הרשויות הסכימו לקדם פיתוח בר קיימא, לשמור על ערכיי מורשת סביבתיים ותרבותיים ולחזק את שיתוף הפעולה בנושאים סביבתיים חוצי גבולות.

מר גדעון ברומברג, המנהל הישראלי של ידידי כדור הארץ המזה"ת, אומר כי "במסגרת הניסיון המחודש של הקוורטט לקדם את תהליך השלום במזרח התיכון, יש לתת תשומת לב רבה למנהיגות הקהילתית בכל צידי הגבולות, על מנת לקדם נושאים מרמת השטח ומעלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully