וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדילאק CTS קופה בישראל

ירון אדרי

24.3.2011 / 12:53

חברת UMI משיקה מחדש את מותג קדילאק בישראל עם אולם תצוגה ייחודי בהרצליה ותחילת שיווק מכונית הנישה CTS קופה במחיר של 380 אלף שקלים

בארוע עיתונאים שערכה היום (חמישי) UMI הושק אולם התצוגה החדש של מותג קדילאק בהרצליה פיתוח, הממוקם מול אולם התצוגה הראשי של לקסוס ובסמוך לאולמות התצוגה של אודי ואינפיניטי. מדובר בפעם הראשונה בה מייעדת היבואנית אולם מכירות בלעדי לאחד ממותגיה, זאת לרגל "השקה מחדש של המותג בישראל", כך לדברי סמנכ"ל השיווק והמכיורת ב-UMI ירון גורטלר.

"אנחנו פותחים דף חדש של קדילאק בישראל שיאפשר לנו להגיע ללקוחות שלא פקדו את האולמות שלנו", כך מוסיף גורטלר. עוד הוא מציין כי מדובר בשינוי גישה כולל עבור מותג הפרימיום האמריקני הכולל שיפור חווית הרכישה והשירות זאת בהמשך לשינויים העוברים על המותג במסגרת קונצרן ג'נרל מוטורס המחודש. פתיחת האולם התאפשרה גם תודות להרחבת מספר הדגמים אותם מציעה קדילאק לאחר שבשנים האחרונות התבסס השיווק בישראל על דגם אחד בלבד, ה-CTS.

יחד עם אולם התצוגה משיקה UMI בישראל את מכונית הנישה CTS קופה. זאת תשווק בגרסה אחת בלבד, המאובזרת ביותר שמציעה קדילאק, ובמחיר של 380 אלף שקלים. ה-CTS קופה מצויידת במנוע ה-V6 המוכר שנפחו 3.6 ל' המפיק 304 כ"ס ב-6,400 סל"ד ו-37.6 קג"מ ב-3,400 סל"ד. יחד עם תיבת שישה הילוכים אוטומטית היא מאיצה ל-100 קמ"ש בתוך 5.8 שניות. מתחרותיה הן יצרניות היוקרה הגרמניות בעיקר, במרכבי הקופה של אודי, ב.מ.וו ומרצדס. צפי המכירות עומד על כ-20 בשנה ובחברה מציינים כי כבר כעת נרשמת התעניינות ערה יחסית לסגמנט המצומצם וכי נמכרו כבר חמש מכוניות.

במקביל לקופה, עוד מושקת בישראל גרסת אבזור נוספת לקרוסאובר SRX המכונה 'לאקשרי'. לזו אותו מנוע V6 בנפח 3.0 ל' (265 כ"ס, 30.9 קג"מ) כמו של גרסת 'פרימיום' הנמכרת בישראל מאז חודש ספטמבר 2010, אולם היא מצויידת בחבילת אבזור צנועה יותר ותג מחיר של 330 אלף שקלים, 50 אלף שקלים פחות. ה-SRX הוא הדגם הנמכר ביותר של המותג בישראל ומאז תחילת שיווקו נמסרו מעל 120 יחידות, ועם הגרסה החדשה מצפים ב-UMI לצמיחה במכירות.

ב-UMI רואים את 2011 כשנה של צמיחה עבור קדילאק. לדברי גורטלר, מדובר ב"צפי לסך מכירות של מאות בודדות ומאות רבות ב-2012". לקראת תחילת השנה הבאה תשיק קדילאק שני דגמים נוספים, סדאן מפוארת על בסיס מכונית הקונספט XTS, גרסת סלון המכוונת היישר אל מול ב.מ.וו סדרה 3 וכן גרסת הקצה CTS-V קופה מצויידת במנוע 6.2 ל'. נציין כי בחודשיים הראשונים של 2011 מסרה קדילאק 46 מכוניות וזאת לעומת 133 שנמכרו ב-2010 כולה.

  • עוד באותו נושא:
  • קדילאק
  • umi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully