וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינג' רובר החדש בישראל, מיליון שקלים ומעלה

הריינג' רובר החדש קל מקודמו ב-250 קילוגרמים, מצויד במערכת שטח מתוחכמת ומנועי בנזין ודיזל בהספקים של עד 510 כ"ס בשידוך לתיבות אוטומטיות. המחיר, החל מ-990 אלף שקלים

חברת המזרח, יבואנית דגמי לנד-רובר וריינג' רובר לישראל, החלה בשיווק הריינג' רובר 2013. הדגם החדש שהוצג לפני כחצי שנה במסגרת תערוכת פריס, זכה לשדרוג טכנולוגי מסיבי הכולל מעבר לשלדה קלה יותר, מרחבים משופרים והצטיידות במנועים עתירי עוצמה, אך חסכוניים יותר מקודמיהם.

הדור הרביעי של הריינג' רובר (הראשון בהם הוצג לפני 43 שנים), מאמץ הופעה חיצונית קלאסית למותג הבריטי עם מבנה גבה קומה, , מודרני ומעודכן בחלק מהקווים המאפיינים את האח הקטן במשפחה, רינג' רובר איווק. הוא גדול יותר מהדגם היוצא ומתהדר בבסיס גלגלים גדול ב-10 סנטימטרים אל 2.92 מ'. יתר מידותיו מספרות על אורך של 4.9 מ' ורוחבו 2 מ'. הגובה נישא כעת ל-1.82 מ'.

מתחת למעטפת שוכנת ערכת מתלי אוויר מתכווננת, מחוברת אל שלדת אלומיניום אחודה, קלה וקשיחה. ריינג' רובר הצליחה להפחית ממשקלו של רכב השטח המפואר 250 קילוגרמים ולהעמיד אותו על פחות מ-3 טון, ולהעניק לו במקביל יכולת גרירה של 3.5 טון. בין השאר, השיגה זאת גם על ידי התקנת בקרת היגוי חשמלית משופרת הגם מעניקה משוב חד יותר להפניות ההגה והתחושות מהגלגלים.

מערכת ה-TR, ראשי תיבות ל-TERRAIN RESPONSE, הינה מדור חדש ומסוגלת להפיק ביצועים טובים יותר בשטח ובכביש מכל הדגמים הקודמים של הריינג' רובר. פעולתה מבוקרת בצורה אוטומטית על פי תנאי השטח שנקרים בדרכו, ויחד עם מרווח גחון מוגדל ל-30 סנטימטרים לא צפויות לו בעיות מיוחדות לצלוח מעברים מסוגים שונים.

גם חלל הפנים של הריינג' רובר עבר רפורמה של ממש, ומציג הנדסת אנוש פרקטית ואיכותית מהדור השלישי. כמו על הצורה החיצונית, גם כאן הופקד המעצב הראשי גרי מקגוורן לנצח על כל המפרטים המפוארים, ובישראל תהיינה לו מספר רמות אבזור עשירות ביניהן אפשר למצוא מערכת שמע מבית 'מרידיאן' לה 21 רמקולים, בקרת שיוט, בקרת אקלים מפוצלת לשלושה איזורים, בלו-טות' מובנה בקונסולה, מושבי עור עם עיסוי, ועוד מגילות ארוכות להתאמה אישית בגרסת 'אוטוביוגרפי'.

בחזית, שלושה מנועים לבחירה; בגרסת הבסיס, מנוע ה-3.0 ל' טורבו-דיזל עם הספק של 258 כ"ס, מעליו 4.4 ל' טורבו-דיזל בתפוקה מרבית של 340 כ"ס (12 ק"מ לליטר) ובקצה העליון, מנוע בנזין 5.0 ל' מוגדש-על המחלץ 510 כ"ס ומאיץ ל-100 קמ"ש ב-5.1 שניות. כל המנועים מחוברים אל תיבת שמונה הילוכים אוטומטית.

המחירים לריינג' רובר החדש בישראל, יחלו ב-990 אלף שקלים ויאמירו עד 1.46 מיליון שקלים למפרט Autobiography, תחתיו ניתן להתאים דיפוני עור נוספים, בקרת בידור ליושבים מאחור, מצלמות ראייה היקפיות משוכללות ובקרת אקלים מפוצלת לארבעה איזורים.

עוד הרבה על ריינג' רובר בוואלה! רכב

ריינג' רובר 2013. אתר יצרן
ריינג' רובר 2013/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully