וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן נעלמו בכירי העבודה?

אייל דץ

11.2.2009 / 8:15

אהוד ברק עמד אמש כמעט לבדו על הבמה במטה העבודה. האמנם הקדמת נאומו היא הסיבה להיעדרות הבכירים?

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: איילת שולמן. קריינות: אילן שניג)

בעוד בכירי הליכוד נאבקו ביניהם על הזכות לעמוד מאחורי בנימין נתניהו בזמן נאומו אמש (שלישי) בגני התערוכה, נותר יו"ר העבודה אהוד ברק בנאומו כמעט לבדו, כאשר לצדו ניצבים רק יד ימינו איתן כבל ושר החקלאות שלום שמחון. למרות הניסיון של מפלגת העבודה לשגר מסר של אחדות ולהתייצב מאחורי ברק, נדמה כי בכירי העבודה הצביעו ברגליים. גם הגעתה המאוחרת של שרת החינוך יולי תמיר, לא הצליחה ליצור ולו מראית עין של אחדות. ראוי לציין, שלמרות העדרותם מהכנס, אף אחד מבכירי המפלגה לא התבטא פומבית נגד ברק או הצהיר כי יש להחליפו.

אז איפה היו בכירי המפלגה? לטענת שמחון, הסיבה להיעדרותם של בכירי המפלגה נובעת מההתראה הקצרה שבה נקבעה שעת נאומו של ברק, שעלה לבמה בסביבות השעה 23:30. כבל, שבדברים שאמר מיד לאחר תוצאות המדגמים הבטיח כי " לא יהיו במפלגת העבודה הדחות, ולא יהיה כאן ליל סכינים", העדיף לא להגיב לספקולציות בעניין אי הגעתם של בכירי המפלגה, אך גורם במפלגה אמר לוואלה! חדשות כי "כל מי שהדיר רגליו מנאום ברק רצה להוכיח משהו ובאי הגעתו ישנה אמירה".

אופיר פינס, מספר שלוש ברשימת העבודה סירב להגיב לדברים, אך טען כי העובדה שנכח באולפן ערוץ 10 עד השעה חצות מנעה ממנו להגיע לגני התערוכה. יצחק (בוז'י) הרצוג אמר בתגובה כי החליט מראש לא להגיע לגני התערוכה והעדיף לצפות בתוצאות המדגם בביתו. גם שר התשתיות בנימין בן אליעזר סירב להתייחס לנושא. וכמו בן אליעזר, גם חברי כנסת אחרים במפלגה העדיפו לשמור על שתיקה ולא להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully