וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממגדלי אקירוב לבית בחזית - ברק עובר דירה

יהושע בריינר

1.1.2009 / 18:07

שר הביטחון שכר דירה מאחד מיישובי הדרום כאות הזדהות עם תושבי האזור. השכנים מרוצים: "מרגישים יותר בטוחים, הוא מוזמן אלינו"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: ענת ברק)

אהוד ברק יורד דרומה: שר הביטחון צפוי לעבור בימים הקרובים לבית ששכר באחד מיישובי הדרום, כאות הזדהות עם תושבי האזור. שם היישוב עצמו נאסר לפרסום, אולם מדובר בבית דו משפחתי בעל ארבעה חדרים שכולל ממ"ד. על פי ההערכות עלות שכירות הבית נעה בין 800 לאלף דולר בחודש.

בבית כבר החלו שיפוצים נרחבים לקראת הגעת ברק למקום, ובין היתר נבנית חנייה עבור רכבי הביטחון וכן עמדת שמירה. הבית ממוקם בשכונה בה האוכלוסיה נחשבת למבוססת. עד להגעת ברק למקום כבר נשכר שומר המאבטח את הבית. במקום חצר גדולה יחסית, כשבבית הצמוד מתגוררת המשפחה המשכירה לברק את המקום.

"אנחנו מאוד מרוצים מכך", אמר לוואלה! חדשות, בעל הנכס ושכנו החדש של שר הביטחון, "העובדה שאנשים מהדרגים הגבוהים באים להתגורר כאן בשעה כזו, מראה על נכונות והזדהות מצידם. אני מאמין שהוא יהיה שכן נחמד, אני רק מקווה שהאבטחה הכבדה לא תפריע לפרטיות שלנו". שכנה אחרת, גם הביעה שביעות רצון מהמעבר של ברק. "דווקא עכשיו אני ארגיש יותר ביטחון כשאדע שברק ואנשיו גרים לידי. אני כבר מעכשיו מזמינה את ברק לחמין אצלי בבית מתי שירצה".

והאם המעבר קשור לבחירות הקרבות? השכנים מאמינים שלא. "אנחנו נמצאים עכשיו במצב של מלחמה, ואני לא מאמינה שמישהו עכשיו יכול לחשוב שזה קשור לבחירות. בסך הכל הוא בא להביע הזדהות איתנו ואני חושבת שזה מעשה ראוי ויפה מאוד". מלשכתו של ברק נמסר כי "עדיין לא התקבלה החלטה בנושא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully